موضوعات داغ

شاسی بلند الکتریکی سانگ یانگ مشاهده شد، حیات نوین برند کره‌ای

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کره‌ای سانگ یانگ پس از چند سال مشکلات مالی بالاخره به آرامش رسیده است و اکنون در تلاش است تا به روند قبلی بازگردد. در طی مدتی که سانگ یانگ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد، دنیای خودروسازی تغییرات بسیاری را به خود دید که یکی از آن‌ها رونق یافتن تولید خودروهای الکتریکی بود. به همین دلیل سانگ یانگ تصمیم دارد در دور جدید فعالیت خود بر توسعه خودروهای الکتریکی تمرکز کند.

نسخه الکتریکی شاسی بلند این شرکت با کد سانگ یانگ J100 شناخته می‌شود و یک شاسی بلند آفرودی الکتریکی است. به تازگی تصاویر این خودرو در رسانه‌های کره جنوبی منتشر شده است که نمای بیرونی این شاسی‌بلند الکتریکی را نشان می‌دهد.

پیش از سانگ یانگ J100، نخستین خودرو الکتریکی این برند یعنی سانگ یانگ کوراندو برقی با همکاری مالک جدید این شرکت یعنی ادیسون موتورز رونمایی شد. این خودرو هم‌اکنون در بازار برخی کشورها همچون اسپانیا به فروش می‌رسد.

سانگ یانگ برقی

تصاویر منتشر شده از سانگ یانگ J100 نشان می‌دهند که این خودرو از زبان طراحی جدیدی بهره می‌برد. ظاهر بیرونی این خودرو خشن و ماجراجویانه است و رویکردی متفاوت از هر شاسی بلند الکتریکی دیگری را دنبال می‌کند. استفاده از چراغ‌های عمودی در عقب و چراغ‌های افقی باریک در جلو، سبب شده است که این خودرو شباهت بسیاری به محصولات لندروور و رنجروور داشته باشد.

سانگ یانگ J100 یک شاسی بلند سایز متوسط خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود که به عنوان برادر بزرگتر سانگ یانگ کوراندو برقی در سبد محصولات این شرکت ایفای نقش کند. هنوز اطلاعات مربوط به پیشرانه این خودرو مشخص نیست و نمی‌دانیم که این شاسی بلند آفرودی در چند تیپ به بازار عرضه خواهد شد. با این حال سانگ یانگ ادعا می‌کند که J100 در سال 2022 میلادی وارد خط تولید خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/11
نتیجه ازدواج رنجرور اووک با Jeep! در قسمت جلو

از پشت هم فورد