موضوعات داغ

کیت بدنه Manhart برای بی ام و سری 7، چهره خشن برای آسمان هفتم

عکس مطلب اول

در بسیاری از نقاط جهان، دیزل به معنی آلودگی است. با این وجود، بازارهای متعددی وجود دارند که هنوز طرفدار این موتور هستند. آلمان یکی از کشورهایی است که موتورهای دیزلی قدرتمند کماکان به عنوان بهترین پیشرانه در خودروها (مخصوصاً ماشین‌های مسافرتی) مورداستفاده قرار می‌گیرند. به همین خاطر، جای تعجب ندارد که صنایع اتومبیل‌سازی این منطقه به ساخت و عرضه موتورهای دیزلی بهبودیافته و اصلاح‌شده، ادامه می‌دهد.

تونینگ منهارت نیز یکی از شرکت‌های فعال روی خودروهای دیزلی به حساب می‌آید و جدیدترین محصول این کمپانی به خوبی نشان می‌دهد که چطور با استفاده از قطعات یدکی می‌توان یک دیزل 6 سیلندره مدرن و پیشرفته را به وجود آورد. منهارت به سراغ خودروی بی ام و 740d xDrive رفته و ECU انحصاری شرکت و کیت توربوشارژر را روی آن نصب کرده است. نتیجه این اصلاحات، یک سدان لوکس مجهز به موتور دیزلی 6 سیلندره با حجم 3.0 لیتر شده که می‌تواند قدرتی معادل با 405 اسب بخار را با گشتاور 790 نیوتن متر تولید کند.

خودرو منهارت MH7 400d

گیربکس خودکار هشت سرعته به نحوی اصلاح شده که بتواند باعث افزایش گشتاور شود. برای مقایسه بد نیست بدانید خودروی اصلی، یعنی بی ام و 740d xDrive قادر به تولید توان 320 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتن متر است. منهارت پس از ارتقای موتور، نام MH7 400d را روی سری دیزل 7 گذاشت تا افزایش قدرت ماشین را نشان دهد. این تونر معروف تغییری در سیستم اگزوز و سیستم ترمز اعمال نکرده است.

MH7 400d

شناسایی سری دیزل 7 منهارت از نسخه اصلی کار سختی نیست. خودرو MH7 400d حدود 20 الی 30 میلیمتر نزدیک‌تر به سطح زمین بوده و روی چرخ‌های 22 اینچی Venturi حرکت می‌کند که به وسیله تایرهای 265/30 R33 و 295/25 R22 پوشانده شده است. بدنه به رنگ مشکی براق بوده و خط تریم طلایی‌رنگ دور تا دور خودرو دیده می‌شود.

درون کابین همانند مدل قبلی حفظ شده، با این تفاوت که لوگوی بی ام و روی فرمان جای خود را به لوگوی منهارت داده و اطلاعات در نمایشگر پشت فرمان با رنگ آبی نشان داده می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد