موضوعات داغ

کیا اسپورتیج 2023 نسخه پلاگین هیبریدی معرفی شد

عکس مطلب اول

نسل پنجم اسپورتیج (مدل 2023) اواخر سال گذشته در ایالات‌متحده معرفی شد. خبر جدید به عرضه نسخه‌های برقی این خودرو اشاره می‌کند.

کمپانی کیا به تازگی از خودروی برقی پلاگین هیبرید اسپورتیج 2023 رونمایی کرد. این مدل در دو تیپ به نام‌های X-Line و X-Line Prestige روانه بازار می‌شود. هر دو تیپ دارای سپرهای جلو و عقب منحصربه‌فرد با تریم ساتن کروم هستند.

ماشین‌های برقی جدید همچنین به آینه‌بغل‌های صیقلی، باربند، دورپنجره و همین‌طور رینگ‌های 19 اینچی استاندارد از جنس آلیاژ مشکی مجهز شده‌اند. طراحی خودروهای اسپورتیج 2023 چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی بهبود یافته است.

نمای جانبی اسپورتیج 2023

خودروی برقی پلاگین هیبرید PHEV اسپورتیج 2023 از دو موتور برای حرکت استفاده می‌کند. اولی، یک موتور توربوشارژ 4 سیلندره 1.5 لیتری است که قدرتی معادل با 177 اسب بخار را تولید می‌کند. دومی، یک موتور الکتریکی 66.9 کیلوواتی است که از باتری لیتیوم پلیمری 13.9 کیلووات ساعتی بهره می‌گیرد.

در هر دو تیپ برقی، یک گیربکس اتومات 6 سرعته قدرت موتور را به چهار چرخ انتقال می‌دهد. اسپورتیج 2023 در صورت اتصال به شارژر سطح 2 می‌تواند باتری خود را در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ کند. محدوده پیمایش ماشین تنها با موتور الکتریکی حدود 51 کیلومتر است.

نمای عقب کیا اسپورتیج 2023

اسپورتیج برقی 2023 همچنین شامل تجهیزات و سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته متعددی می‌شود. از جمله ویژگی‌های ایمنی استاندارد در این ماشین می‌توان به سیستم هشدار تمرکز راننده، چراغ‌های جلو LED با نوربالای کمکی، دستیارهای کمکی برای پیروی و حفظ حرکت بین لاین ها، سیستم اجتناب از برخورد جلو، هشدار عبور از ترافیک و غیره اشاره کرد.

تیپ پرستیژ علاوه بر ویژگی‌های بالا، دارای کروز کنترل هوشمند، هشدار پارک جلو و عقب و آینه نمایش نقطه کور است. آینه نمایش پیرامون 360 درجه و سیستم صوتی پیشرفته هارمن کاردن نیز از دیگر امکانات تیپ پرستیژ به حساب می‌آیند.

شاسی‌بلند برقی پلاگین هیبریدی کیا اسپورتیج 2023 در فصل سوم سال جاری در معرض فروش گذاشته می‌شود. به گفته کیا، جزئیات بیشتر درباره قیمت و مصرف سوخت با نزدیک شدن به تاریخ فروش در دسترس اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد