موضوعات داغ

خودروی جدید دیگو دالوت، بازیکن منچستر یونایتد، یک مرسدس AMG G63 تیون شده

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

باشگاه فوتبال منچستریونایتد انگلستان همواره به دلیل مالکان ثروتمند و حضور ستاره‌های مختلف مشهور بوده است. در حال حاضر نیز این تیم از نظر پرداخت حقوق و دستمزد در رده بالایی قرار دارد، حقوق و دستمزدی که به بازیکنان این باشگاه اجازه می‌دهد گاراژی مملو از خودروهای مجلل را در اختیار داشته باشند. یکی از این بازیکنان دیگو دالوت است که هم‌اکنون یک دستگاه مرسدس AMG G 63 تیون شده توسط هوفل را در اختیار دارد.

مرسدس بنز G واگن به دلیل فضای داخلی جذاب، ظاهر شیک و صدای حیرت انگیز موتور از سوی مخاطبان مختلف تحسین می‌شود و خودرویی محبوب برای ورزشکاران است. به تازگی دیگو دالوت مدافع راست 22 ساله منچستر یونایتد نیز به طیف مالکان این خودرو پیوسته است، با این تفاوت که مرسدس G کلاس وی توسط تیونر هوفل بروزرسانی شده است.

این مرسدس AMG G 63 مشکی رنگ است و لوگو تیونر جایگزین لوگو مرسدس بنز در جلوپنجره آن شده است. چراغ‌های اضافه روی سقف این خودرو نصب شده‌اند و رینگ‌ها نیز طرح جدیدی دارند.

هوفل در مورد این مرسدس AMG G 63 چیز زیادی برای گفتن نداشت، چرا که به نظر می‌رسد دستکاری‌های صورت گرفته در آفرودر مرسدس بنز تنها ظاهر خودرو را تحت تاثیر قرار داده باشند. فضای داخلی خودرو نیز مجلل‌تر از قبل به نظر می‌رسد و به صورت انحصاری برای دالوت سفارشی سازی شده است.

ر مورد موتور نیز چیزی وجود ندارد، بنابراین ما می خواهیم فرض کنیم که آنها کاری برای آن انجام نداده اند. بنابراین، موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو به احتمال زیاد همچنان 577 اسب بخار قدرت (585 اسب بخار / 430 کیلووات) و 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. مرسدس بنز G 63 دارای حداکثر سرعت 149 مایل در ساعت (240 کیلومتر در ساعت) با بسته اختیاری AMG است و می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 4.5 ثانیه کامل کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد