موضوعات داغ

1 میلیون مایل رانندگی با ولوو کلاسیک، خودروسازی ولوو به او یک مدل 2022 هدیه داد!

عکس مطلب اول

وسایل نقلیه امروزی پیچیدگی بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر دارند، اما قابل‌اعتمادتر هستند. در واقع با نگهداری مناسب و استفاده از قطعات یدکی باکیفیت، خودروهای امروزی بیشتر از مالکین خود عمر می‌کنند. با این وجود، صفا و صداقتی که در رانندگی با خودروهای قدیمی وجود دارد، چندان در ماشین‌های کامپیوتری امروز احساس نمی‌شود.

جیم اوشی، مردی اهل میزوری است که بر خلاف بسیاری افراد، تمایلی به تعویض خودروی خود ندارد. او خودرو ولوو 740 GLE را حدود 30 سال پیش خریده و تا امروز به آن وفادار مانده است. ظاهراً در آن زمان، پدر و عموی جیم مدیر یکی از نمایندگی‌های فورد بودند، ولی او هرگز ولوو خود را با ماشین دیگری عوض نکرد. جیم بنا به عهدی که با خود بسته بود، در نوامبر سال گذشته بالاخره توانست رکورد یک میلیون مایلی را با سدان جعبه‌ای خود بشکند.

البته بالاترین رکورد مسافت طی شده توسط خودروهای Volvo متعلق به ماشین قرمزرنگ مدل P1800 (سال 1966) بوده که به 5.23 میلیون کیلومتر می‌رسد و در گینس به عنوان «بیشترین مسافت پیموده شده به وسیله یک خودروی غیرتجاری» ثبت شده است.

پاداش ولوو به صاحب GLE 740

این وفاداری از طرف کمپانی ولوو موردستایش قرار گرفت و یک سدان S60 جدید به طور قرضی به جیم واگذار شد. بد نیست بدانید کلید S60 توسط فردی (استفن لینچ) در دست جیم قرار گرفت که ولوو 740 GLE را در سال 1991 به او فروخته بود!

سدان مشکی‌رنگ سایز متوسط S60 برای دو سال در اختیار جیم قرار دارد و همه هزینه‌ها، از جمله مخارج تعمیرات و بیمه توسط ولوو تأمین می‌شود. با اینکه S60 یک هدیه دائمی نیست، اما بدون شک حرکت زیبایی از سوی خودروساز و تبلیغ جالبی برای مارکتینگ محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/27
این گدا بازی از ولوو بعید بود. هدیه دو ساله دیگه یعنی چی 😕
1400/11/28
اگه پژو و کیا هم این سنت حسنه رو یاد بگیرند باید به نود درصد جمعیت ایران ماشین نو هدیه بدن 😂