موضوعات داغ

عرضه خودروی BYD یوان پلاس در بازار استرالیا + مشخصات

عکس مطلب اول

خودرو یوان پلاس BYD با نام Atto 3 روانه بازار استرالیا شده است و احتمالا با همین نام در سایر بازارهای خارجی توزیع خواهد شد. در هر صورت، یوان پلاس را می‌توان به عنوان نسخه کراس اور Dolphin توصیف کرد.

بنابراین، یوان پلاس نیز بر اساس پلتفرم e-platform 3.0 ساخته شده که در سایر خودروهای هاچبک و چندمنظوره برقی BYD مشترک است. پس این خودرو نیز با ولتاژ 800 ولت کار می‌کند و سریع شارژ می‌شود. اگرچه کمپانی چینی به سرعت شارژ یوان پلاس اشاره‌ای نکرده، ولی خودروی EA1 یا همان دلفین تنها در عرض 5 دقیقه می‌تواند از طریق شارژرهای سریع، برای پیمودن 150 کیلومتر شارژ دریافت کند. به علاوه، یوان پلاس به باتری معروف BYD یعنی Blade مجهز است که یکی از ایمن‌ترین و پرانرژی‌ترین باتری‌های موجود در بازار به حساب می‌آید.

نمای جانبی یوان پلاس

خودروی برقی یوان پلاس دارای طراحی زیبایی بوده که از اژدها الهام گرفته شده است. ولی درون کابین جذابیت بیشتری دارد که تلفیقی از کلوب‌های ورزشی و موسیقی را در ذهن سرنشین تداعی می‌کند. یوان پلاس حتی به ی میکروفون کارائوکه مجهز است!

با تمام این اوصاف، نحوه رانندگی و آسایش سرنشینان جنبه‌های مهم‌تر ماشین به شمار می‌آیند. یوان پلاس با 4.46 متر طول، 1.87 متر عرض و 1.62 متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین چرخ‌های آن حدود 2.72 متر است. پس جزو خودروهای جادار محسوب می‌شود که سرنشین در آن احساس راحتی می‌کند.

فضای درون کابین یوان پلاس

خودروی برقی جدید BYD در مقایسه با محصول دیگر این شرکت یعنی Han EV، دارای سیستم تعلیق ارتقاءیافته و فرمان بهتری است. دو آپشن متفاوت برای پک باتری وجود دارد. با پک 50.12 کیلووات ساعتی، خودرو می‌تواند مسافتی حدود 430 کیلومتر را در سیکل CLTC طی کند. اما مسافت قابل پیمایش توسط پک 60.48 کیلووات ساعتی حدود 510 کیلومتر است.

خودروی یوان پلاس با نام Atto 3 در تاریخ 19 فوریه و با قیمت پایه 20934 دلار در بازار استرالیا به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/2
یه سوال شما که هیچ دیدگاهی رو منتشر نمی کنید پس چرا بخش نظرات دارین زیر بیشتر پست ها هم خالیه!