موضوعات داغ

تولید نسخه محدود کامیون مرسدس بنز آکتروس +L Driver Extent به بازار

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

دایملر تراکس زیرمجموعه گروه مرسدس ‌بنز قصد عرضه ۱۵۰ نسخه از کامیون آکتروس +L Driver Extent را دارد که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت. این کامیون جدید طراحی بدنه خاص‌تری دارد و راحتی بیشتری در کابین فراهم می‌کند.

مرسدس بنز ادعا می‌کند که کامیون + Driver Extent"یک تجربه رانندگی فراموش‌نشدنی" را ارائه می‌کند و آرزوی هر راننده این است که با آن رانندگی کند. به لطف سیستم‌های کمک‌راننده نسل دوم، رانندگی با آن در ترافیک هم آسان‌تر شده است.

این کامیون هنوز به راحتی قابل ‌شناسایی است، با پنل جلویی کروم تیره با نام آکتروس و نشان Driver Extent+ که در بالای شیشه جلو قرار گرفته است. لوگوی ستاره سه‌پر درست در وسط جلوپنجره بزرگ این کامیون دیده می‌شود.

Driver Extent+ یک جفت چراغ جلوی اضافی دارد که بر روی آفتابگیر نصب شده‌اند تا میدان دید راننده را افزایش دهند. چراغ‌های LED جاده را روشن می‌کنند، در حالی که چراغ‌های اضافی باعث می‌شوند همه چیز در میدان دید راننده باشد. دو پله آلومینیومی اضافی ورود و خروج به کامیون را آسان می‌کنند.

در داخل کامیون ۱۳۸ چراغ LED نصب شده که نورپردازی محیطی کابین را تأمین می‌کنند. مرسدس همچنین یک قهوه‌ساز کوچک برای این کامیون ارائه می‌دهد که داخل جالیوانی قرار می‌گیرد و رنگ‌بندی آن با طراحی کابین همخوانی دارد.

مرسدس‌ بنز این قابلیت را دارد تا امکانات لوکس را حتی به یک کامیون بزرگ اضافه کند. حالا زمان مشخص خواهد کرد که آکتروس +L Driver Extent در شرایط واقعی چه عملکردی خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد