موضوعات داغ

چرا مانی خوشبین از بوگاتی ویرون خود ناراضی است؟ فروش یک خودروی خاص!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بسیاری از ثروتمندترین افراد دنیا علاقه زیادی به جمع‌آوری خودروها دارند، اما وقتی صحبت از بوگاتی و نسخه‌های تک آن باشد همیشه پای مانی خوشبین در میان است. این تاجر املاک و یوتیوبر اصالتاً ایرانی کلکسیون گران‌قیمت و جذابی از ابرخودروها دارد، اما می‌خواهد یکی از آن‌ها را به فروش برساند.

خوشبین قصد دارد یک بوگاتی ویرون ۲۰۰۶ دورنگ که ۴۱امین نسخه تولیدشده در سراسر جهان و دوازدهمین نسخه ساخته‌شده برای بازار ایالات ‌متحده است را بفروشد. با توجه به علاقه شدید مانی به انواع مدل‌های بوگاتی، او قطعاً به خوبی از این ویرون نگهداری کرده است که آن را به گزینه ایده‌آلی برای کلکسیونرها تبدیل می‌کند.

البته یک مشکل وجود دارد: رانندگی با این بوگاتی ایمن نیست. این ویرون با قیمت پیشنهادی ۱ میلیون دلار هنوز به تعمیر نیاز دارد، به ویژه بال عقب که در گزارش سرویس سال ۲۰۲۱ آن اعلام شده است که باز نمی‌شود، و رادیاتور که مایع خنک‌کننده از آن نشت می‌کند. در همین گزارش آمده است که با این خودرو نمی‌توان در جاده رانندگی کرد.

بوگاتی شیرون مانی خوشبین

مانی همچنین اعلام کرده است که علاوه بر خرج‌هایی که برای مشکلات ریز و درشت این بوگاتی کرده است، هزینه تعمیر رادیاتور و بال عقب را هم پرداخت خواهد کرد. او در ادامه گفت که به شرکت بوگاتی اعلام کرده این ویرون نیاز به رادیاتور جدید دارد.

خوشبین این ویرون را در مقایسه با شیرون هرمس خودش یک مدل ساده از نظر عملکرد و شخصی‌سازی توصیف کرده است. البته با توجه به اینکه بوگاتی ویرون در سال ۲۰۰۶ عرضه شده این اظهارنظر کاملاً درست است.

مانی دومین مالک این ویرون است و تنها ۳۲۲ کیلومتر با آن رانندگی کرده است. البته کارکرد کلی این بوگاتی ۲۲۵۳۱ کیلومتر اعلام شده ‌است. او در یکی از ویدیوهای کانال یوتیوبی خودش این ویرون را با تایرهای ۱۵ ساله اصلی آن بیرون برده بود. البته حالا تایرهای میشلن PAX روی این بوگاتی نصب شده است.

قدرت این مدل توسط موتور ۸ لیتری چهار توربوشارژ W16 تأمین می‌شود که توان ۹۸۷ اسب‌بخار را توسط جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه ریکاردو به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. رنگ بدنه سفید و آبی با چرم بژ و آبی در کابین همراه شده است که جذابیت بیشتری به آن داده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد