موضوعات داغ

پیش فروش بسترن B70S در چین آغاز شد، یک کراس‌اوور کوپه دیگر از خودروسازان چینی!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد خودروسازان چینی در مدت اخیر شدیدا به کراس‌اوورهای کوپه علاقمند شده‌اند و اکنون پس از دانگ فنگ ix5 (دیگنیتی)، محصولی دیگر به نام بسترن B70S در این سگمنت عرضه شده است. فاو بسترن B70S نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو به معرض نمایش عموم گذاشته شد و اکنون با قیمتی بین 110900 الی 143900 یوان (تقریبا 460 الی 600 میلیون تومان) قابل پیش خرید توسط مشتریان چینی است. شرکت سازنده این کراس‌اوور را به همراه 240 گیگ اینترنت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بسترن B70S از نظر ابعاد و اندازه به ترتیب طول، عرض و ارتفاعی برابر با 4555/1850/1515 میلی‌متر دارد. فاصله بین دو محور این کراس‌اوور نیز 2750 میلیمتر است که از کابین جادار و راحت بسترن B70S خبر می‌دهد. نکته جالب در خصوص بسترن B70S، استفاده از اگزوزهای دوبل واقعی است. دو خروجی اگزوز در دو طرف اسپویلر عقب خودرو قرار گرفته‌اند که کاملا واقعی هستند و به بهبود تنفس موتور کمک قابل توجهی خواهند کرد.

بسترن B70S

سبک طراحی بسترن B70S ترکیبی از ظاهر آسیایی و اروپایی است. چهره قسمت جلو شباهت اندکی به محصولات شرکت وینتامی وین فست دارد، در حالی‌که سبک کلی بدنه شبیه به کراس‌اوورهای جگوار است و طراحی قسمت عقب نیز شما را به یاد لامبورگینی اوروس خواهد انداخت.

استفاده از دو صفحه نمایش در داخل کابین به استاندارد طراحی داخلی امروز تبدیل شده است و بسترن B70S نیز از همین ترکیب بهره می‌برد. یک پنل لمسی بزرگ نیز وظیفه کنترل سیستم تهویه را برعهده دارد و تا حد امکان دکمه‌های فیزیکی از درون خودرو حذف شده‌اند. فرمان خودرو نیز دو شاخه است و به صورت دی کات طراحی شده است.

بسترن B70S با دو موتور 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو به بازار عرضه شده است. موتور 1.5 لیتری توربو حداکثر 169 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و به همراه گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ارائه می‌شود. موتور دو لیتری توربو نیز حداکثر 224 اسب‌بخار قدرت ارائه می‌دهد و با گیربکس شش سرعته اتوماتیک معمولی عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/6
چه عجب بعد از کلی برند درجه سه سر و کله یه برند درجه دو چینی هم پیدا شد !