موضوعات داغ

عرضه مینی کلاسیک رستومود با قیمتی باورنکردنی در آمریکا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

طرفداران خودروهای کلاسیک بریتانیایی احتمالاً نام دیوید براون اتوموتیو را بشناسند. این شرکت انگلیسی در سال ۲۰۱۴ از اسپیدبک GT که با استفاده از یک جگوار XKR و با تم استون مارتین DB5 ساخته شده‌ بود رونمایی کرد. البته آن خودرو با قیمت بیش از ۷۰۰۰۰۰ دلار مناسب همه نبود، اما حالا مینی کلاسیک رستومود قرار است این مشکل را تا حدودی حل کند. شرکت دیوید براون اتوموتیو تصمیم گرفته است یک نسخه مدرن از این خودروی کلاسیک را برای مشتریان آمریکایی عرضه کند.

به لطف توافق جدید با گروه واردات خودروهای سفارشی در کالیفرنیا، اکنون مشتریان آمریکایی می‌توانند از مینی ریمسترد با تمام شکوه و جذابیتش لذت ببرند. نسخه اوسلی با یک موتور ۱.۴ لیتری با توان ۱۲۵ اسب‌بخار و جعبه‌دنده چهارسرعته دستی، ترمزهای دیسکی چهارپیستون در جلو، سیستم تعلیق تقویت‌شده و فناوری‌های مدرنی از جمله سیستم سرگرمی رسانه‌ای با اپل کارپلی/اندروید اتو عرضه می‌شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مینی ۷.۸ ثانیه است و این شرکت قصد دارد فقط ۶۰ نسخه از آن را تولید کند.

مینی کلاسیک رستومود

سایر مدل‌های مینی ریمسترد فقط در صورت سفارش مشتریان تولید می‌شوند که باعث می‌شود این مدل کلاسیک سطوح جدیدی از راحتی و لوکس بودن را ارائه دهد. کابین‌های مملو از چرم با چوب و آلومینیوم تزئین شده‌اند. سیستم‌های سرگرمی رسانه‌ای با نمایشگر لمسی، شیشه‌های برقی و سیستم تهویه مدرن در دسترس هستند. موتورهای اصلی بازسازی و تقویت شده‌اند و با جعبه‌دنده چهارسرعته خودکار یا پنج سرعته دستی کار می‌کنند.

البته این مینی کلاسیک که حاصل ترکیب سنت و مدرنیته است ارزان نیست. قیمت‌ها بسته به پیکربندی متفاوت است، اما به نظر می‌رسد که مدل‌های مختلف مینی ریمسترد با قیمتی در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد