موضوعات داغ

فیلم عملکرد مرسدس بنز E کلاس استیشن در تست موس را ببینید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

واگن S213 که در این ویدیو می‌بینید مرسدس بنز E 300 de 4MATIC نام دارد، از پیشرانه پلاگین هیبریدی توربو دیزل و سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌برد و حدود ۲۲۱۵ کیلوگرم وزن دارد.

همانطور که می‌دانید، وزن خودرو بزرگترین دشمن هندلینگ است، مخصوصاً وقتی که قصد مانور دادن داشته باشید. اعضای سایت km77.com این خودرو را با وجود تکان‌های عرضی بدنه شدید به راحتی در تست موس کنترل کردند. نکته مهم دیگر برای موفقیت در این تست انتخاب تایرهای مناسب است. در اینجا از سینتوراتو P7 استفاده شده که پیرلی آن را اولین تایر پرفورمنس سبز می‌نامد. کمک‌فنرهای بادی در عقب به این تایرهای ۱۸ اینچی 245/45 در جلو و 275/40 در عقب کمک می‌کنند.

شاید بتوان S213 را به خاطر عملکرد ضعیفش در تغییر مسیرهای ناگهانی سرزنش کرد، اما به خاطر داشته باشید که در این سناریو خاص، یک واگن اندازه متوسط عملکرد بهتری نسبت به یک شاسی بلند اندازه متوسط دارد. مرکز ثقل پایین‌تر E کلاس باعث می‌شود در این زمینه نسبت به GLE برتری داشته باشد.

سری ۲۱۳ که از سال ۲۰۱۶ در خط تولید قرار دارد، به عنوان E 63 S 4Matic+ با موتور V8نیز عرضه می‌شود. نسل پنجم E کلاس مبتنی بر معماری MRA، به شکل کوپه دو-در و کابریولت نیز در دسترس است.

در سال ۲۰۲۳، این شرکت خودروسازی مستقر در اشتوتگارت تولید خانواده ۲۱۴ را آغاز خواهد کرد. نسل ششم این مدل که سال گذشته تصاویر لورفته از آن با پوشش سدان منتشر شد، با پیشرانه‌های هیبریدی مختلفی برای مطابقت محصولات این شرکت با استاندارد یورو ۷ تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد