موضوعات داغ

اقبال بلند جوان سوئدی در خرید بوگاتی ویرون با استفاده از اتریوم

عکس مطلب اول

خودروهای لوکس و کمیاب معمولا به قدری گران هستند که تنها خواب داشتن آن‌ها را می‌بینیم. ولی به گفته یک جوان سوئدی به نام کارل رونفلت، بهتر است به خواب‌ها ایمان داشته باشیم، چون برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

سه سال پیش، کارل جوان مشغول کار در یک سوپرمارکت بود و حالا با ماشین رؤیایی خود در خیابان‌های دوبی جولان می‌دهد.

زمانی که بوگاتی ویرون 16.4 Gran Sport در سال 2008 به بازار عرضه شد، کارل همانند اکثر نوجوان‌های هم سن و سال خود آرزو کرد که روزی پشت فرمان این خودروی باشکوه بنشیند. وی حتی پوستر این ماشین را روی دیوار اتاقش چسباند.

بوگاتی ویرون 16.4 به موتور چهارگانه توربوشارژ 8 لیتری 16 سیلندره مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل با 987 اسب بخار تولید کند. حداکثر سرعت این ماشین به 407 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حقیقتا یک خودروی بی‌نظیر است.

بد نیست بدانید که تمام ثروت رونفلت از طریق سرمایه‌گذاری روی رمزارزها به دست آمده است؛ یک تصمیم درست در زمان مناسب و البته شانس فراوان.

کارل رونفلت پشت فرمان بوگاتی ویرون

کارل با استفاده از سرمایه خود به سراغ لیست خودروهای رؤیایی‌اش رفت و شروع به خرید آن‌ها کرد. ابتدا میباخ، بعد مک لارن 650S، بعد یک میباخ دیگر و در نهایت بوگاتی ویرونی که همیشه آرزویش را داشت. او هزینه خرید بوگاتی 1.7 میلیون دلاری را با ارز اتریوم پرداخت کرد.

کارل عاشق خودروی جدید خود است و بارها گفته که فعلا قصد فروشش را ندارد. البته خودروهای دیگری نیز در لیست رؤیایی این جوان سوئدی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک مدل کونیگزگ، پورشه کاررا GT، فورد GT، فراری انزو و لامبورگینی مورسیه لاگو اشاره کرد. اگر شما جای رونفلت بودید، بوگاتی ویرون را به سایر خودروهای موجود در لیست ترجیح می‌دادید؟

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/19
Kami zaeef bood in matlab

Movafagh bashid