موضوعات داغ

رم پرومستر 2023 معرفی شد، نسخه آمریکایی از فیات دوکاتو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فیات دوکاتو یکی از مدل‌های تجاری موفق مجموعه فیات کرایسلر است که اکنون تحت هلدینگ استلانتیس و همراه گروه پژو سیتروئن فعالیت می‌کند. حال و برای سال 2023، فیات دوکاتو با نام رم پرومستر وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد. این خودرو علاوه بر برند رم در آمریکای شمالی، با نام پژو باکسر و سیتروئن جامپر نیز در اروپا به فروش می‌رسد. تفاوت بزرگ رم پرومستر با نسخه اصلی یعنی فیات دوکاتو، ورودی‌های هوای ذوزنقه‌ای بزرگ در سپر جلو این خودرو است.

مشتریان آمریکایی می‌توانند رم پرومستر را در دو نسخه با سقف کوتاه و سقف بلند سفارش دهند. نسخه سقف بلند 10 اینچ فضای سر بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین مشتریان می‌توانند صندلی‌های ردیف دوم را برای رم پرومستر سفارش دهند که فضای کافی برای سه سرنشین را فراهم می‌کنند. رم پرومستر تنها در نسخه دیفرانسیل جلو قابل سفارش خواهد بود.

رم پرومستر

سیستم چندرسانه‌ای رم پرومستر به همراه نمایشگرهای 7 و 10 اینچی عرضه می‌شود. این سیستم قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو، اپل کارپلی، دستیار الکسا و اتصال به وای فای و شبکه مخابراتی 4G‌ را دارد. خریداران می‌توانند رم پرومستر را همراه با درب‌های کشویی سفارش دهند، گزینه‌ای که بارگیری کالاها را در این خودرو بسیار آسان می‌کند.

تنها پیشرانه موجود برای رم پرومستر موتور 3.6 لیتری Pentastar V6 است که 276 اسب بخار قدرت و 250 پوند فوت (339 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال قدرت رم پرومستر نیز از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک ZF استفاده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد