موضوعات داغ

فاو هونگچی E-QM5 به بازار چین عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فاو هونگچی E-QM5 یکی از مدل‌های جدید زیرشاخه لوکس فاو است که در دوازدهم مارس رونمایی شد. اکنون و به فاصله کوتاهی از معرفی اولیه این خودرو، مشتریان چینی قادر به خریداری آن خواهند بود. فاو هونگچی E-QM5 با دو تیپ به بازار چین می‌آید که قیمت آن‌ها بین 122800 تا 165800 یوان (19377 تا 26163 دلار آمریکا) خواهد بود. این خودرو یک سدان کاملا الکتریکی است.

از نظر طراحی ظاهری، چهره فاو هونگچی E-QM5 شباهت بسیار زیادی به سدان پرچمدار این برند یعنی هونگچی H9 دارد. فاصله بین دو محور این سدان 2990 میلیمتر است که نوید کابینی بزرگ و راحت را برای سرنشینان می‌دهد. سایر ابعاد خودرو نیز به ترتیب عبارتند از: 5040 میلیمتر طول، 1910 میلیمتر عرض و 1569 میلیمتر ارتفاع.

فضای داخلی هونگچی E-QM5 نیز ظاهری مینیمالیستی دارد و تا حد امکان ساده و شیک طراحی شده است. صفحه نمایش‌های خودرو به یکدیگر متصل نیستند و به صورت جداگانه طراحی شده‌اند. نمایشگر 10 اینچی وظیفه نمایش اطلاعات سیستم سرگرمی را دارد، در حالی ‌که سرعت سنج به صورت مکانیکی و سنتی طراحی شده است. فاو از مواد باکیفیتی برای ساخت کابین این خودرو بهره گرفته است.

هونگچی E-QM5 به موتور الکتریکی با قدرت 140 کیلووات مجهز است و بردی معادل 431 کیلومتر دارد. پکیج باتری‌های آن نیز با استفاده از شارژ سریع، طی مدت 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شوند. تعویض پکیج باتری‌های این خودرو نیز کمتر از یک دقیقه و نیم به طول می‌انجامد، عملی که اخیرا در چین مرسوم شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد