موضوعات داغ

خودروی کلاسیک تام هنکس، بازیگر مشهور هالیوود، به مزایده گذاشته شد

عکس مطلب اول

تام هنکس، سوپراستار هالیوودی در تابستان سال گذشته توانست با فروش خودروهای شخصی، به مبلغی حدود 433 هزار یورو دست پیدا کند. هنکس این بار به سراغ یکی دیگر از خودروهای عتیقه خود، یعنی پولسکی فیات 126p رفته و آن را در یک مزایده به مبلغ 83500 دلار فروخت.

پولسکی فیات 126p یک نسخه ویژه از فیات 126 است که بین سال‌های 1970 تا 2000 در لهستان تولید می‌شد. ظاهرا هنکس دوست‌داشتنی علاقه شدیدی به تمام نسخه‌های این مدل داشته است.

تام هنکس در سال 2017، خودروی سفارشی پولسکی 126p را خریداری کرد. علیرغم تصمیم برای مزایده، وی آن را به تعمیرگاه فرستاد تا هم از لحاظ داخلی و هم از لحاظ ظاهری شبیه به یک ماشین نو و دست‌اول شود.

خودرو فیات پولسکی 126p

این مدل در سال 1974 ساخته شده، بدنه‌ای سفیدرنگ دارد و درون کابین با چرم سبز لیمویی (طراحی کارلکس دیزاین) روکش شده است. از دیگر ویژگی‌های خودرو می‌توان به گلگیرهای کرومی، رینگ‌های فولادی خاص، تایرهای Debica Passion و تزئینات چوبی و فلزی درون کابین اشاره کرد.

فضای درون کابین پولسکی سفارشی هنکس

فیات پولسکی 160p از موتور 0.594 لیتری 2 سیلندره استفاده می‌کند که قادر به تولید 22.6 اسب بخار و گشتاور 39 نیوتن متر است. این قدرت به وسیله جعبه‌دنده دستی 4 سرعته موجب حرکت خودرو می‌شود.

مزایده فیات پولسکی سفارشی تام هنکس با حضور 36 شرکت‌کننده برگزار شد و در نهایت، خودرو به مبلغ 83500 دلار به فروش رسید. این پول قرار است به کمپین هیدن هیروز (Hidden Heroes) بنیاد الیزابت دول اهدا شود که حامی خانواده‌ها و سرپرستان جانبازان جنگی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد