موضوعات داغ

آیا با ترکیب نوشابه و قرص نعناع می‌توان تایر ماشین را باد کرد؟ + فیلم

عکس مطلب اول

احتمالا تاکنون شاهد ویدیوهای مختلفی در فضای مجازی بوده‌اید که در آن‌ها، افراد با ترکیب نوشابه و نعناع، یک واکنش گازی را به نمایش گذاشته‌اند. البته این نوع کلیپ‌ها تاکنون به جز خنده، نکته مثبت دیگری نداشته است.

ولی این بار، اعضای گروه گاراژ 54 دست به ابتکار جالبی زده و آزمایش متفاوتی را انجام داده‌اند. این کلیپ در یک کانال یوتیوب روسی منتشر شده که معمولا حاوی محتوای بی‌نظیری درباره خودروهای مختلف است.

اگر آزمایش گروه گاراژ 54 به نتیجه برسد، آنگاه صندوق عقب خودروها پر از بطری‌های نوشابه و قرص‌های نعناع می‌شود و احتمالا دلیل آن را به راحتی حدس می‌زنید!

آزمایش متفاوت با قرص نعناع و نوشابه

همان‌طور که می‌دانید، ترکیب نعناع و نوشابه باعث ایجاد گاز می‌شود. ولی آیا می‌توان از این گاز برای باد کردن تایر استفاده کرد؟ تیم گاراژ 54 با انجام یک آزمایش ساده، پاسخ این سؤال را به ما نشان داده‌اند. در این کلیپ، چندین گالن نوشابه و ده‌ها بسته قرص نعناع در راه علم یا بهتر بگوییم «بازدید» مصرف شده است.

ماشین مورداستفاده در این آزمایش، یک لادای قدیمی است. گروه سعی کرده تا با یک روکش سفارشی، علاوه بر پوشاندن زنگ‌زدگی‌های ماشین، کانال یوتیوب Garage54 را تبلیغ کند. همان‌طور که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید، با گاز حاصل از ترکیب نوشابه و نعناع عملا نمی‌توان لاستیک ماشین را باد کرد!

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/1/6
گاز تولید نمیشه بلکه از مایع جدا میشه و به همون میزان از حجم مایع کم میشه بنابراین امکان نداره حتی بشه یه لاستیک دوچرخه رو هم باد کرد