موضوعات داغ

این 11 اشتباه را در مورد خودروهای تسلا انجام ندهید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

رایان شاو یوتیوبر و مالک یک تسلا به تازگی اشتباهات رایجی که ممکن است در زمان خرید یک تسلا مرتکب شوید را بررسی کرده است. لیست او شامل موارد زیر است:

۱. خرید مدلی با محدوده پیمایش خیلی زیاد

اغلب افراد مدل‌های تسلا را با محدوده پیمایش خیلی زیاد خریداری می‌کنند و به عنوان مثال مدل ۳ لانگ رنج را به نسخه دیفرانسیل عقب ترجیح می‌دهند. اگر در خانه شارژر خودرو دارید و رفت و آمد شما زیاد نیست، انجام این کار خیلی منطقی نیست.

۲. خرید مدلی با محدوده پیمایش خیلی کم

برعکس مورد اول، اگر در یک آپارتمان زندگی کنید و یا روزانه مسیر زیادی را طی می‌کنید ممکن است نیاز به خرید یک تسلا با محدوده پیمایش زیاد داشته باشید. اگر اهل سفرهای جاده‌ای باشید و نخواهید زمان زیادی را در ابرشارژرها بگذرانید نیز نباید این اشتباه را مرتکب شوید.

۳. خرید چرخ‌های اشتباه

چرخ‌های اصلی یک تسلا محدوده پیمایش بیشتر و کیفیت سواری بهتری ارائه می‌دهند. با خرید چرخ‌های بزرگتر علاوه بر صرف هزینه، کیفیت سواری بدتر و محدوده پیمایش کمتر می‌شود و فقط هندلینگ و جذابیت خودرو بهبود می‌یابد.

۴. خرید مدل تمام خودران

سیستم تمام خودران ارزش صرف هزینه ۱۲۰۰۰ دلاری را ندارد. اتوپایلوت که به صورت استاندارد در تمام مدل‌های تسلا به کار می‌رود برای اکثر آن‌ها کافی است و تا زمانی که سیستم تمام خودران به پتانسیل کامل خود برسد احتمالاً قصد فروش تسلای خود را داشته باشید.

۵. به تعویق انداختن سفارش

قیمت‌ها به طور مداوم در حال افزایش هستند، در حالی که زمان تحویل خودروها به دلیل مشکلات زنجیره تأمین مدام به تأخیر می‌افتد.

۶. عدم برنامه‌ریزی برای شارژ کردن

برای سفرهای خود برنامه‌ریزی کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی خودرو را شارژ کرده‌اید یا اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید، حداقل بدانید که شارژرهای نزدیک محل زندگی شما کجا هستند.

۷. خرید یک مدل پرفورمنس برای تحویل سریع‌تر خودرو

زمان انتظار برای مدل‌های پرفورمنس بسیار کمتر از سایر مدل‌ها است. اما اگر سرعت و قدرت اضافی این مدل‌ها برای شما اهمیت ندارد این کار را انجام ندهید. در این صورت برای مدلی با محدوده پیمایش کمتر و سواری سخت‌تر هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید.

۸. سفارش ندادن صندلی‌های سفید، چون فکر می‌کنید تمیز کردن آن‌ها سخت‌تر است

صندلی‌های سفید عالی به نظر می‌رسند و به مراقبت کمتری از آنچه که انتظار دارید نیاز دارند.

۹. بررسی نکردن مشوق‌های مالی

اغلب ایالت‌ها تخفیف‌ها و مشوق‌های مالی مناسبی برای خرید خودروهای برقی ارائه می‌دهند. این مشوق‌های مالی کمک زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌کنند.

۱۰. عدم بازرسی خودرو در زمان تحویل

تسلا هنوز یک شرکت نسبتاً جدید است و ممکن است مشکلاتی در رنگ‌آمیزی و پرداخت خودروهای این شرکت رخ دهد، بنابراین در زمان تحویل خودرو آن را به طور کامل بررسی کنید.

۱۱. نداشتن بیمه و لوازم جانبی مناسب

بسیاری از شرکت‌ها حق بیمه خیلی زیادی برای مدل‌های تسلا دریافت می‌کنند. تسلا اکنون در برخی ایالت‌ها بیمه مخصوص خود را ارائه می‌دهد که شرایط آن بسیار عالی است. لوازم جانبی مثل محافظ نمایشگر و کفپوش‌های مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف نیز گزینه‌های خوبی برای اضافه کردن به خودرو هستند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/1/4
فقط سایپا