موضوعات داغ

میتسوبیشی اوتلندر 2022 در نسخه ویژه Black Edition معرفی شد

عکس مطلب اول

میتسوبیشی سال گذشته با طراحی مجدد اوتلندر 2022 جان تازه‌ای به خط تولید قدیمی خود بخشید. ظاهر و باطن این کراس اور سه ردیفه به طور کامل نسبت به مدل قبلی تغییر یافته است. حال خودروساز ژاپنی نسخه مشکی Outlander را روانه بازار کرده که جذابیت بیشتری نسبت به مدل اصلی دارد.

تیپ جدید اوتلندر از لحاظ ظاهری ارتقا یافته و شامل ترکیب منحصر به فردی از تجهیزات استاندارد می‌شود. تزئینات سپر جلو و عقب، دستگیره درب‌ها و روکش آینه‌های بغل، همگی به رنگ مشکی درآمده‌اند.

میتسوبیشی همچنین رینگ‌های آلیاژی مشکی‌رنگ 20 اینچی را برای خودروی اوتلندر بلک ادیشن در نظر گرفته است. غلبه رنگ مشکی، در هدلاینر و ستون‌های داخل ماشین نیز به چشم می‌آید.

کابین اوتلندر بلک ادیشن 2022

نسخه جدید اوتلندر 2022 به سیستم تهویه مطبوع دوگانه و سانروف پانورامیک برقی مجهز است. این ماشین از موتور 2.5 لیتری 4 سیلندره استفاده می‌کند که قدرتی معادل با 181 اسب بخار داشته و حداکثر گشتاور آن به 245 نیوتن متر می‌رسد. چنین قدرتی از طریق گیربکس CVT موجب حرکت ماشین می‌شود. آپشن چهارچرخ متحرک نیز در ازای پرداخت هزینه بیشتر، در دسترس مشتریان قرار دارد.

اوتلندر تیپ مشکی همچنین از ویژگی‌های مشترک بسیاری با نیسان روگ 2021 برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرانه و برخی تجهیزات داخلی اشاره کرد. با این وجود، طراحی اوتلندر بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

این خودرو بر اساس مفهوم انگلبرگ تورر (Engelberg Tourer) ساخته شده و ردپای فناوری به خوبی در پنل دیجیتالی 12.3 اینچی و همین‌طور نمایشگر اطلاعات و سرگرمی دیده می‌شود. میتسوبیشی با رعایت تناسب و دقت در طراحی داخلی، تجربه رانندگی راحت و ایمن را به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود داده است.

تیپ مشکی اوتلندر 2022

خودروی برقی پلاگین هیبرید اوتلندر سال گذشته روانه بازار شد. موتور برقی این خودرو می‌تواند مسافتی حدود 86 کیلومتر را طی کند. اما تیپ مشکی فاقد این پیشرانه برقی است.

البته میتسوبیشی قصد دارد Outlander PHEV را به عنوان مدل 2023 عرضه کند. گفته می‌شود قدرت ترکیبی این ماشین به 221 اسب بخار می‌رسد.

در هر صورت، اوتلندر بلک ادیشن 2022 در حال حاضر با قیمت اولیه 31240 دلار در دسترس مشتریان قرار دارد. قیمت مدل چهارچرخ متحرک حدود 33 هزار دلار است. رنگ‌های قرمز الماسی، سفید الماسی و مشکی الماسی نیز حدود 600 دلار گران‌تر از مدل اصلی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد