موضوعات داغ

پیش‌فروش رووی جینگ در چین آغاز شد، وال چینی در راه بازار

عکس مطلب اول

اسامی خودروها در بازار چین واقعا جالب شده‌اند. به عنوان مثال، کمپانی رووری به تازگی از ماشین جدیدی به نام Whale (یا همان جینگ) رونمایی کرده است. پیش‌فروش این محصول هم‌اینک با محدوده قیمت 26070 تا 30134 دلار آغاز شده است.

دلیل نام‌گذاری خودرو Whale، طراحی منحصر به فرد آن با الهام گرفتن از ظاهر غول‌پیکر وال است. به طور خاص، جلوپنجره ماشین بدون شک بیننده را یاد دندان‌های وال می‌اندازد. خطوط روی بدنه نیز به نحوی طراحی شده‌اند که کش و قوس‌های بدن نهنگ را در ذهن تماشاگر تداعی کنند. چراغ‌های جلو همانند چشم‌ها و آینه‌های بغل شبیه به باله‌های نهنگ هستند. در نهایت، اسپویلر شباهت بسیاری با باله‌های دم این جانور عظیم‌الجثه اقیانوسی دارد.

نمای جلو رووی جینگ

ظاهر رووی جینگ شبیه نهنگ و درون کابین آن همانند دریاست! جینگ دارای کابین «بزرگی» است و رنگ پردازی آبی- خاکستری و همین‌طور نمایشگر یکپارچه 12.3 اینچی IMAX در مقابل راننده، این ویژگی را تقویت می‌کند.

درون کابین رووی Whale

و اما قلب تپنده این وال شگفت‌انگیز، یک موتور 2 لیتری است که قدرت آن به 227 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 370 نیوتن متر می‌رسد. موتور به فناوری توربوشارژ با تزریق مستقیم درون سیلندری مجهز شده و از طریق گیربکس 8AT ماشین را حرکت می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد