موضوعات داغ

رنو کپچر بیشتر برای استرالیایی‌ها!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با وجود علاقه شدید استرالیایی‌ها به پیکاپ‌ها و خودروهای شاسی‌بلند، خودروسازان اروپایی در تلاش هستند تا هاچ‌بک‌ها و کراس‌اوورها را در این کشور محبوب جلوه دهند. رنو کپچر یکی از کراس‌اوورهایی است که با هدف تغییر سلیقه مشتریان، وارد بازار استرالیا شده است.

رنو برای ترغیب مشتریان استرالیایی به خرید رنو کپچر، تیپ‌بندی این خودرو را افزایش داده است. اکنون مشتریان استرالیایی می‌توانند رنو کپچر را در تیپ‌های R.S، Life، Zen و Intens خریداری کنند. رنو کپچر R.S مجهزترین و بهترین تیپ این خودرو است که به رینگ‌های 18 اینچی الماسی، سپر جدید، سر اگزوزهای کرومی دوبل و تریم خاکستری مجهز است.

رنو برای تمایز این تیپ با سه تیپ استاندارد دیگر، نوشته R.S را در قسمت‌های مختلف خودرو هک کرده است. درون کابین رنو کپچر RS نیز شاهد پدال‌های آلیاژی، تزئینات داخلی کربنی، دوخت قرمز و خاکستری و لوگوهای مختلف RS خواهید بود. سیستم چندرسانه‌ای رنو کپچر RS به همراه نمایشگر 10.25 اینچی ارائه می‌شود و به سیستم پارک خودکار و سنسور نور مجهز است.

تمامی مدل‌های رنو کپچر در استرالیا با موتور 1.3 لیتری بنزینی توربوشارژر عرضه می‌شوند که حداکثر 152 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه ارسال قدرت به چرخ‌های جلو رنو کپچر را برعهده دارد.

ارزان‌ترین تیپ رنو کپچر در استرالیا لایف نام دارد که با قیمت 30,090 دلار استرالیا (22,597 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. تیپ بالاتر Zen با 32,090 دلار استرالیا (24,099 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. تیپ اینتس رنو کپچر بالاترین نسخه میان رده این خودرو محسوب می‌شود و 37,090 دلار استرالیا (27,854 دلار آمریکا) قیمت دارد. در نهایت تیپ بالارده رنو کپچر RS نیز به مبلغ 39,590 دلار استرالیا (29,731 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد