موضوعات داغ

رانندگی با سوپراسپرت‌ها، تفریح جدید کودکان بریتانیایی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت اروپایی TrackDays، یکی از برگزارکنندگان رویدادهای اتومبیل‌رانی آماتور در بریتانیا و اتحادیه اروپا است. این شرکت به تازگی از برنامه‌ای به نام Junior Driver رونمایی کرده است. در این برنامه کودکان 10 ساله قادر خواهند بود تا با سوپراسپرت‌های مطرح و دوست داشتنی حال حاضر جهان رانندگی کنند.

در طی برنامه Junior Driver، دو خودرو لامبورگینی گالاردو LP 570 پرفورمانته و فراری 458 ایتالیا در اختیار کودکان قرار خواهد داشت. آن‌ها می‌توانند با این خودروها در پیستی به طول شش مایل رانندگی کنند و البته تمامی لحظات رانندگی آن‌ها تحت نظر بزرگترها خواهد بود. این رویداد برای عید پاک در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و متقاضیان با پرداخت مبلغی معادل 79 پوند یا 103 دلار، می‌توانند از رانندگی در پیست‌های بریتانیا لذت ببرند.

دن جونز از TrackDays در مورد این برنامه گفت: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم این تجربه را برای بچه‌هایی به ارمغان بیاوریم که احتمالاً هرگز تصور نمی‌کردند که می‌توانند ماشین رویاهایشان را رانندگی کنند. قطعا رانندگی با خودروهای لامبورگینی و فراری، جذاب‌تر از رانندگی با خودروهای معمولی پدر و مادرها خواهد بود. لازم به ذکر است که رانندگی برای کارآموزان در پیست‌های بریتانیا مجاز شمرده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد