موضوعات داغ

خلاصه دیدار زلاتان ابراهیمووچ با رانندگان فرمول یک، لکلرک و ساینز

عکس مطلب اول

زلاتان ابراهیمووچ علاوه بر فوتبال، علاقه شدیدی به ماشین‌های قدرتمند و پرسرعت دارد. وی تاکنون خودروهای متعددی را به عنوان کادوی روز تولد برای خود خریده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فراری SF90 استرادل اسپایدر، فراری مونزا SP2 و پورشه 911 تارگا 4S نسخه طراحی هریتیج اشاره کرد.

چندی پیش، ستاره آث میلان فرصت دیدار با رانندگان تیم فرمول یک Scuderia Ferrari، یعنی شارل لکلرک و کارلوس ساینز را پیدا کرد.

صمیمیت میان ابراهیمویچ و ساینز خیلی زود شکل گرفت، چون راننده اسپانیایی درباره علاقه‌اش به فوتبال حرف زد و گفت که طرفدار سرسخت مهاجم آث میلان است. این دو سوار بر SF90 استرادل وارد پیست شدند و در دور اول، ساینز پشت فرمان نشست.

ساینز پای خود را روی پدال گاز فشار داد و سرعت استرادل را در یک مسیر مستقیم به 260 کیلومتر بر ساعت رساند. در طول مسیر، وی به نکات مختلف درباره رانندگی در پیست اشاره کرد. پس از دور اول، زلاتان از او خواست تا کمی استراحت کند، چون سرش گیج می‌رود و حالت تهوع پیدا کرده است!

پس از کمی استراحت، این بار زلاتان به تنهایی پشت فرمان نشست. وی با استفاده از تکنیک فرمان تک دست در وضعیت ساعت 12، دور موتور را بالا برد و طبق توصیه ساینز، در هنگام پیچیدن از پدال شیفترها کمک گرفت.

زلاتان پشت فرمان فراری SF90 استرادل

پس از کمی وقت‌گذرانی با ساینز، فوتبالیست اسطوره‌ای به دیدار لکلرک رفت. پس از خوش ‌و بش‌های معمولی، زلاتان گفت که علاقه زائدالوصفی نسبت به راندن خودروهای پرسرعت دارد و هیجان رانندگی متفاوت با هیجان فوتبال است. لکلرک نیز اعتراف کرد هرازگاهی فوتبال بازی می‌کند، ولی نمی‌تواند با زمین و سایر بازیکن‌ها هماهنگ شود.

آن دو به سمت یک فراری روما رفته و لکلرک پشت فرمان نشست. زلاتان حین بستن کمربند، به راننده فرانسوی توصیه کرد: «به جای اینکه به دنبال توپ بدوی، بگذار توپ به سمت تو بیاید».

فراری روما

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد