موضوعات داغ

یک کارمند 450 هزار دلار به اشتباه دریافت کرد و با همه پول دو BMW خرید!

عکس مطلب اول

اگر روزی به اشتباه 450 هزار دلار به حساب بانکی شما واریز شود، چه می‌کنید؟ آیا به عنوان یک شهروند نمونه آن را پس می‌دهید یا نقشه دیگری برای آن می‌ریزید؟

سال 2015، مارین رادوکو متوجه می‌شود که حدود 455 هزار دلار به اشتباه به حساب بانکی وی واریز شده است. مارین در آن زمان مدیر یک شرکت در بخارست بود که با یک کمپانی ساخت‌وساز برای انجام پروژه همکاری می‌کرد. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که منشی شرکت اشتباها به جای 1800 دلار، بیش از 455 هزار دلار برای رادوکو واریز می‌کند.

البته منشی خیلی زود متوجه اشتباه خود می‌شود و پس از تماس با رادوکو، از او می‌خواهد که پول را پس دهد. ولی مدیر به دروغ می‌گوید که چنین مبلغی را دریافت نکرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. سپس گوشی خود را خاموش می‌کند و منشی بیچاره دیگر نمی‌تواند با او تماس بگیرد.

بی ام و ایکس 5

تنها چند روز پس از دریافت این مبلغ کلان، رادوکو بازپرداخت دو وام بانکی خود را به طور کامل انجام داده و سپس به سراغ خرید دو دستگاه BWM آلمانی (سری 6 گرن کوپه و شاسی‌بلند ایکس 5) می‌رود!

به گزارش روزنامه رومانیایی Adevarul، پس از یک محاکمه بسیار طولانی که تقریبا 7 سال به طول انجامید، دادگاه استیناف تیمیسوآرا بالاخره رادوکو را به دلیل تصاحب این پول، مشارکت در جرم و کلاه‌برداری به دو سال و یک ماه زندان محکوم کرد.

حال مجددا به سراغ سؤال اصلی می‌رویم؟ اگر 450 هزار دلار به اشتباه به حساب بانکی شما واریز شود، چه کار می‌کنید؟

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/1/18
هفت سال دو تا بی ام وه داشته باشی به دو سال زندان میارزه 🤣
1401/1/20
داستان اون مرده که از غول چراغ جادو سه تا پیکان خواست تا با پولشون یه ماشین خوب بخره ، خوب توکه وجدان نداشتی حداقل با این پول یه بنز 2022 می خریدی ...