موضوعات داغ

پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با گیربکس اتوماتیک به بازار چین عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ فوتون که با نام فوتون تونلند نیز شناخته می‌شود، یکی از پیکاپ‌های چینی شناخته شده بازار ایران است که ایران خودرو دیزل وظیفه تولید و عرضه آن به بازار را برعهده دارد. این پیکاپ در دو نسخه بنزینی و دیزلی به تولید رسیده است . به تازگی شرکت فوتون نسخه دیزلی این خودرو را با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به بازار چین عرضه کرده است.

عرضه نسخه دیزلی پیکاپ فوتون تونلند با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، سبب شده است تا قیمت تمام شده این خودرو برای مصرف‌کنندگان قابل پذیرش باشد. این پیکاپ اکنون با قیمتی کمتر از 100 هزار یوان به دست مشتریان چینی می‌رسد و همین مساله سبب شده است تا دیگر پیکاپ‌های اتوماتیک حاضر در بازار چین به چالش کشیده شوند. البته فوتون تونلند دیزلی اتوماتیک تک دیفرانسیل است و برای در اختیار گرفتن نسخه دو دیفرانسیل آن باید بهای بیشتری بپردازید.

فوتون تانلند جدید

فوتون این پیکاپ دیزلی اتوماتیک را با وام 3 ساله و بدون بهره به مشتریان عرضه می‌کند. این پیکاپ دیفرانسیل عقب است و برای کسب و کارهای درون شهری مناسب است. موتور دو لیتری توربوشارژر دیزلی به عنوان قدرت بخش این پیکاپ شناخته می‌شود که حداکثر 160 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک این پیکاپ نیز ساخت شرکت آلمانی ZF است. در نسخه فول آپشن این پیکاپ نیز سیستم چهارچرخ محرک بورگ وارنر و قفل دیفرانسیل ایتون نصب شده است.

پیکاپ فوتون تونلند دیزلی اتوماتیک در محدوده قیمتی 99800 یوان تا 131800 یوان قرار دارد و با رنگ‌های متنوع به مشتریان عرضه می‌شود. سیستم چندرسانه‌ای به همراه هوش مصنوعی، صندلی‌های ارگونومیک و سانروف بخشی از تجهیزات این پیکاپ هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد