موضوعات داغ

تویوتا اینووا معرفی شد، مینی‌ون الکتریکی نه چندان زیبا برای بازار اندونزی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه بین‌المللی خودرو اندونزی 2022 در جاکارتا آغاز به کار کرد و خودروسازان مختلف، محصولات جدید خود را برای بازار این کشور به نمایش گذاشتند. با توجه به محبوبیت مینی‌ون‌ها در این کشور، شرکت ژاپنی تویوتا تصمیم گرفت تا مینی ون الکتریکی و جدید خود یعنی تویوتا اینووا را برای این بازار معرفی کند.

تویوتا Innova

برخلاف بسیاری از خودروهای برقی، تویوتا اینوورا یک مدل آینده نگرانه نیست و براساس نسخه فعلی خودرو توسعه یافته است. نسل دوم تویوتا اینوورا به عنوان یک خودرو مینی‌ون یا MPV از سال 2015 روی خط تولید تویوتا قرار دارد و اکنون نسخه الکتریکی آن به بازار عرضه شده است. تویوتا اینوورا سه ردیف صندلی را در خود جای داده است.

متاسفانه تویوتا اطلاعات فنی این مینی ون برقی را هنوز منتشر نکرده است، با این حال انتظار می‌رود که این مینی‌ون برقی بردی در حدود 200 کیلومتر داشته باشد. نسخه برقی تویوتا اینووا به لطف برخی تغییرات از نسخه عادی متمایز شده است. این تغییرات شامل رینگ‌های خاکستری، جلوپنجره پوشیده شده و نوارهای آبی رنگ روی بدنه است.

نکته جالب در خصوص کابین تویوتا اینوورا برقی، عدم تفاوت مجموعه نشانگرهای آن با نسخه عادی است. به این معنا که همچنان شاهد نشان دهنده دور موتور در این خودرو هستیم در حالی که اینووا برقی فاقد موتور درون سوز است و دور موتور ندارد. بنابراین عقربه دور سنج همواره روی عدد صفر قرار دارد و به راننده اعلام می‌کند که این مینی ون، برقی است. با این حال صفحه نمایش اینووا برقی برای این خودرو بهینه شده است و اطلاعات مرتبط با باطری و شرایط موتور را نمایش می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد