موضوعات داغ

هدیه نیم میلیون دلاری عروسی بکهام به پسرش را ببینید: جگوار XK140 برقی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بروکلین بکهام پس از ازدواج صاحب یک جگوار برقی شد که پدرش به او هدیه داد. دیوید بکهام به مناسب ازدواج پسرش یک جگوار XK140 مدل 1954 به ارزش ۵۰۰ هزار دلار که توسط شرکت لوناز برقی شده است را به او هدیه داد. به تازگی همسر بروکلین تصویری منتشر کرده که او را پشت فرمان این جگوار جذاب نشان می‌دهد.

در طول تعطیلات آخر هفته گذشته، بروکلین پسر بزرگ دیوید بکهام با نیکولا پلتز بازیگر و دختر میلیاردر نلسون پلتز، ازدواج کرد. این مراسم در ویلای تاجر آمریکایی در پالم بیچ فلوریدا برگزار شد و افراد مشهور زیادی در بین مهمان‌ها حضور داشتند.

جگوار برقی، هدیه بکهام به پسرش

با توجه به پست اینستاگرامی جدید نیکولا به نظر می‌رسد که بروکلین از این جگوار به عنوان خودروی روزمره خودش استفاده می‌کند. در این عکس بروکلین 23 ساله را پشت فرمان و دوست صمیمی نیکولا را در کنار او می‌بینیم.

این جگوار کروکی مدل ۱۹۵۴ رنگ آبی خاصی دارد و یادآور خودروی برقی مشهور مراسم ازدواج شاهزاده هری و مگان مارکل در بریتانیا است.

بروکلین در یک مصاحبه خودش را «عشق ماشین» خطاب کرد و گفت که کلکسیون او شامل چند بی ام و، یک مرسدس GL 63 AMG و یک مرسدس بنز C کلاس است. او چند وقت پیش بی ام و Z4 را بدترین خودرویی که با آن رانندگی کرده خطاب کرد، اما به نظر می¬رسد که از رانندگی با این جگوار کلاسیک لذت می‌برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد