موضوعات داغ

شوخی دیوید بکهام: کاش آن جگوار را به بروکلین هدیه نمی‌دادم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یک هفته پیش، پسر بزرگ دیوید بکهام ازدواج کرد. یکی از هدایای عروسی او یک جگوار برقی نیم میلیون دلاری بود که پدرش به او هدیه داد و حالا بکهام به شوخی گفته است که باید آن جگوار را برای خودش نگه می‌داشت.

مراسم عروسی 4 میلیون دلاری بروکلین بکهام و نیکولا پلتز در ویلای نلسون پلتز میلیاردر در سواحل فلوریدا برگزار شد و لقب عروسی دهه را از آن خود کرد.

یکی از هدایای زوج تازه ازدواج‌کرده، یک جگوار برقی ۵۰۰ هزار دلاری از طرف دیوید بکهام بود. این خودروی کلاسیک یک جگوار XK140 مدل ۱۹۵۴ است و شرکت لوناز که در زمینه برقی کردن خودروهای تاریخی تخصص دارد آن را به پیشرانه برقی مجهز کرده است.

بروکلین به سرعت عاشق این جگوار شده و آن را به عنوان خودروی روزمره خودش انتخاب کرده است. نیکولا به تازگی تصویری از بروکلین و بهترین دوستش آنجلا در این جگوار را منتشر کرد.

اما عشق دیوید به این خودرو همچنان پابرجاست. او به تازگی تصویری از خودش و ویکتوریا همسرش در این خودروی کروکی به اشتراک گذاشت. ستاره سابق فوتبال به شوخی گفت که "باید این رو برای خودم نگه می‌داشتم چون خیلی خوبه." او با تگ کردن لوناز روی این عکس از این شرکت خواست تا یک نسخه دیگر برای او بسازد.

این عکس در کنار تصاویر دیگری که بکهام برای تبریک تولد همسرش منتشر کرده بود دیده می‌شود. این دو به همراه فرزندان خودشان، چهل و هشتمین سالگرد تولد ویکتوریا را در قایق تفریحی سون جشن گرفتند که در اواخر سال 2021 خریده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد