موضوعات داغ

گک ترامپچی امکو در راه است، چهره‌ای تهاجمی با پیشرانه هیبریدی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند گک یکی از نام‌های شناخته شده در خودروسازی چین است که محصولات آن در ایران حضور چندان پررنگی ندارند. به تازگی این شرکت از محصول جدید خود یعنی گک ترامپچی امکو رونمایی کرده است. این خودرو یک شاسی‌بلند با ظاهر قابل قبول و قوای فنی هیبریدی است.

تصاویر منتشر شده از گک ترامپچی امکو، این خودرو را با پوشش‌های استتار ویژه نشان می‌دهند. جلوپنجره چند وجهی با چراغ‌های تیز و هجومی نکته برجسته طراحی این خودرو در جلو است. نمای جانبی از ستون C نسبتا ضخیم بهره می‌برد و شیشه عقب نیز نسبتا کشیده است. همچنین شاهد یک اسپویلر در قسمت عقب این شاسی‌بلند هستیم. نکته جالب در خصوص طراحی گک ترامپچی امکو این است که ظاهر تهاجمی در قسمت عقب خودرو نیز مشاهده می‌شود و تمامی قسمت‌های خودرو با یکدیگر هماهنگ هستند.

گک ترامپچی امکو

در کابین گک ترامپچی امکو نیز از سبک طراحی منحصر به فردی استفاده شده است. دریچه‌های سیستم تهویه به شکل استوانه طراحی شده‌اند و نمایشگر سیستم سرگرمی در قسمت فوقانی آن‌ها قرار دارد. همچنین اعلام شده است که گک ترامپچی امکو به سیستم صوتی یاماها مجهز خواهد بود. جزئیات بیشتری در خصوص این شاسی‌بلند اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که این خودرو از پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد