موضوعات داغ

شرایط فروش جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت جک S5 نیوفیس معادل 935 میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان قادر خواهند بود با ارائه پیش پرداخت 500 الی 550 میلیون تومانی، این خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند. مدت بازپرداخت اقساط نیز 18 ماهه و 30 ماهه اعلام شده است.

خودروها با مدل 1401 به مشتریان تحویل خواهند شد و سند خودروها نیز تا پایان دوره اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. رنگ‌های اعلام شده برای جک S5 فیس لیفت نیز عبارتند از: سفید، مشکی، آبی زنگاری و قرمز. در ادامه می‌توانید شرایط فروش جک S5 فیس لیفت ویژه عید فطر را مشاهده کنید:

شرایط فروش جک S5 نیوفیس

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/5
یعنی خود مدیر عامل جک هم به خواب نمی‌دید که این ماشین رو به قیمت 30 هزار دلار به یه سری مردم شنگول فرو .... ببخشید، بفرو.شه.
1401/2/7
عزیز برادر اینجا ایرانه! واردات ممنوع و تولید داخلی کمتر از تقاضا. در نتیجه مصرف کننده یا باید کلا بی خیال خودرو شخصی بشه و با تاکسی و اتوبوس و قطار و ... تردد کنی یا بری مسافرت و یا اگر کسی خودرو می خواد با ساز تولید کننده و دولت برقصه. مردم شنگول نیستن دیگه پیرمردهای دهاتی هم می دونن قیمت خودرو در ایران خیلی بالاتر از قیمت جهانی هست ولی چاره ای ندارند. فهم این قضیه اصلا سخت نیست که مردم چاره ای ندارند!
1401/2/10
کلاهبردار اعظم
1401/2/12
خودرو سازها چطوری می خوان روز قیامت جواب هفتاد میلیون نفر را بدن ،مخصوصا کسانی که در خودروهای بی کیفیت وگران کشته شدن
1401/3/16
یه کروز کنترل و یه چرم و قیافه زشت جلویی که همشو خودتم میتونی با ۱۰ تومن بزاری رو ماشین. اضافه کردن ۱۵۰ میلیون کشیدن رو قیمت ماشین آماشالله مردم برین بخرین بدویین برین بخرین که بعدا گرون تر نشه"خلایق هر چه لایق"