موضوعات داغ

گریت وال Fengjun 7، پیکاپ چینی برای کسب و کارهای نوپا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چینی گریت وال برای حمایت از کسب و کارهای نوپای جوانان چینی، یک پیکاپ جدید به نام Fengjun 7 را روانه بازار کرده است. این پیکاپ با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب خود می‌تواند برای کسب و کارهای نوپا همچون کافه تریا، گل فروشی یا فروشندگی سیار مناسب باشد.

پیکاپ گریت وال Fengjun 7 در دو نسخه بنزینی و دیزلی به دست مشتریان می‌رسد. نسخه بنزینی به موتور دولیتری توربوشارژر GW4C20 مجهز است که در سال 2013 به عنوان موتور برگزیده چین انتخاب شده بود. این پیشرانه حداکثر 167 اسب‌بخار قدرت و 335 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این پیکاپ 7.6 لیتر در صد کیلومتر است که آن را به خودرویی اقتصادی برای مالکان کسب‌وکارها تبدیل می‌کند.

نسخه دیزلی پیکاپ گریت وال Fengjun 7 نیز از نسخه دیزلی همین پیشرانه یعنی GW4 D20 M بهره می‌برد که 154 اسب‌بخار قدرت و 345 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه دیزلی به واسطه عملکرد نرم و آرام خود شهرت دارد و در مناطق کمتر توسعه یافته قابل اعتماد ظاهر می‌شود.

گریت وال Fengjun 7 به امکانات و تجهیزات مناسبی نیز مجهز شده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کنترل صوتی، سیستم چندرسانه‌ای هوشمند با کنترل آب و هوا، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد