موضوعات داغ

دومین خودروی هواوی به نام آیتو M7 با برد 1000 کیلومتر معرفی شد

عکس مطلب اول

شرکت چینی هواوی چند روز پیش از دومین خودروی برند آیتو به نام Wenjie M7 رونمایی کرد. آیتو M7 جدیدترین مدل پرچم‌دار این برند بوده و در آینده نزدیک به تولید انبوه می‌رسد و تا قبل از سال 2023 روانه بازار می‌شود.

از لحاظ ظاهری، آیتو M7 هواوی شباهت بسیاری به مدل قبل، یعنی آیتو M5 دارد، با همان سپر و جلوپنجره بزرگ ذوزنقه‌ای. با این حال، طراحی چراغ‌های جلو کمی تغییر یافته است. در آیتوی جدید، چراغ‌های جلو به وسیله نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

خودروی جدید هواوی آیتو ام 7 در نمای جانبی ظاهر تنومندتری نسبت به مدل قبلی دارد. خط سقف صاف، رینگ‌های 20 اینچی، شیشه‌های عقب تیره و دودی از دیگر مشخصات ماشین به حساب می‌آیند.

هواوی آیتو M7

نمای پشت خودروی جدید هواوی نیز از همان طراحی آیتو M5 پیروی می‌کند. چراغ عقب دارای طراحی یکپارچه بوده و مارک AITO در زیر آن جاسازی شده است. ناحیه درج پلاک نیز حالت ذوزنقه‌ای داشته و هماهنگی جالبی با نمای جلو ایجاد کرده است.

هواوی AITO M7 با طول 5.02 متر، عرض 1.945 متر و ارتفاع 1.775 متر ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به 2.82 متر می‌رسد. این خودرو با سه ردیف صندلی، در رده شاسی‌بلندهای بزرگ و متوسط قرار می‌گیرد.

آیتو ام 7 هواوی

در نهایت، آیتو M7 از یک پیشرانه هیبریدی، متشکل از یک موتور توربوی 1.5 لیتری 4 سیلندره و یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت 123 اسب بخار بهره می‌گیرد. حداکثر قدرت ترکیبی ماشین به 268 اسب بخار می‌رسد و شعاع پیمایشی آن حدود 1000 کیلومتر است.

خودروهای شاسی‌بلند و قدرتمندی همچون ideal One و Lantu Free رقبای اصلی آیتو ام 7 به حساب می‌آیند که قیمت خودروی اول حدود 52931 دلار و قیمت خودروی دوم بین 47450 تا 55000 دلار است. بنابراین قیمت ماشین جدید هواوی نیز باید نزدیک به بهای خودروهای رقیب باشد تا بتواند هم‌رده با آن‌ها قرار گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/12
چقدر شکل نیو کولئوسه