موضوعات داغ

درگ هوندا آکورد و هیوندای الانترا N + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

با وجود کاهش فروش سدان‌ها در سطح جهان، هوندا آکورد همچنان به عنوان یک خودرو پرفروش و محبوب نزد مشتریان باقی مانده است. این خودرو رقیب اصلی تویوتا کمری در بازار جهانی محسوب می‌شود و همچنان آمار فروش مطلوبی را از خود برجای می‌گذارد. هوندا آکورد در چند تیپ به بازار عرضه می‌شود که اکثر آن‌ها به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند اما نسخه اسپرت این خودرو با سایر تیپ‌ها متفاوت است.

هوندا آکورد اسپرت به پیشرانه دو لیتری توربو مجهز است که 252 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این خودرو با برچسب قیمت 33660 دلار، یکی از مقرون به صرفه‌ترین سدان‌های اسپرت بازار جهانی است.

در همین حال هیوندای نسخه‌ای رقابتی از الانترا را با قیمت مشابه و مشخصات فنی قابل قبول به بازار عرضه کرده است. از نظر کلاس بدنه هیوندای الانترا رقیب هوندا سیویک محسوب می‌شود اما به دلیل مشخصات فنی بهتر و قیمت بیشتر، اکنون تیپ N این خودرو در حد آکورد ارتقا یافته است. هیوندای النترا N به پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با 286 اسب‌بخار قدرت و 392 نیوتن‌متر مجهز است و گیربکس هوشمند دوکلاچه گرین شیفت نیز وظیفه انتقال قدرت در این سدان را برعهده دارد. هیوندای النترا N با برچسب قیمتی 32150 دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/17
عرض خسته نباشید به همه گروه خودروبانک
عالی بود فقط یک نکته داشت اینکه النترا باید با سیویک و آکورد باید با سوناتا مقایسه سه.
با تشکر