موضوعات داغ

سودآوری از فروش آنلاین، راهکار آتی بی ام و برای فروش خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فروش آنلاین کالاها و خدمات به رویدادی عادی در جهان امروز تبدیل شده است و خودروسازان نیز در تلاش هستند تا فروش آنلاین خودرو را به بخشی از فرهنگ مشتریان تبدیل کنند. یکی از پیشگامان فروش اینترنتی خودرو بی ام و است، شرکتی که پیش‌بینی می‌کند تا سال 2025 یک چهارم از سود خود را از طریق فروش آنلاین کسب خواهد کرد.

بی ام و در گزارش خود به این نکته اشاره می‌کند که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده از سال‌ها پیش در بستر آنلاین فعالیت می‌کند، پس به راحتی می‌توان خرید و فروش خودروهای صفرکیلومتر را نیز به صورت آنلاین انجام داد. بی ام و برای توسعه سیستم فروش آنلاین خود، از کمک اطلاعاتی شرکت مشهور Adobe بهره گرفته است.

جنز تیمر، معاون رئیس BMW در جریان یک گفتگو اظهار کرد که یک سوم از مشتریان بی ام و، تمایل دارند تا اتومبیل خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. با این حال دشواری‌های در زمینه فروش خودروهای نو به صورت آنلاین وجود دارد. برخلاف کشور ما، قیمت خودروهای صفرکیلومتر در تمامی نمایندگی‌ها ثابت نیست و به دلیل فضای رقابتی بازار خودرو در اروپا و آمریکا، مشتریان قدرت چانه زنی برای کاهش قیمت تمام شده خودروهای صفر را در این مناطق دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد