موضوعات داغ

گردهمایی بی ام و در پیست آزادی تهران برگزار شد + عکس

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بعد از ظهر امروز جمعه 23 اردیبهشت ماه، گردهمایی خودروهای بی ام و در پیست آزادی تهران برگزار شد. این گردهمایی از ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز آغاز شد و تا مدتی بعد ادامه یافت. تعداد بسیار زیادی از خودروهای بی ام و شامل انواع مدل‌های کلاسیک و مدرن در این همایش حضور داشتند که موجب جذابیت دوچندان آن شده بود. از جمله مدل‌های حاضر در این مراسم می‌توان به یک دستگاه بی ام و i8 اشاره کرد که خودرویی خاص در ایران و جهان به شمار می‌رود. دیگر مدل‌های بی ام و شامل E30 – E36 کوپه - بی ام و سری 6 و تعدادی بی ام و 2002 نیز در این همایش حضور داشتند و مثل همیشه نسخه‌های مختلفی از بی ام و E46 در پیست آزادی به چشم می‌خورد.

پس از حواشی همایش خودروهای مرسدس بنز و ناکارآمدی مسئولان در برگزاری منظم این مراسم و بلیط فروشی نامنظم و بدون برنامه، همایش خودروهای بی ام و نیز دستخوش حاشیه شد. مسئولان پیست آزادی در پیست گشت می‌زدند و از افرادی که با دوربین اقدام به عکسبرداری می‌کردند، درخواست می‌کنند تا آی دی کارت دریافت کند. مشخص نیست که عکسبرداری با تلفن همراه یا دوربین حرفه‌ای چه تفاوتی برای مسئولان فدراسیون دارد!

یکی دیگر از حواشی این مراسم نیز مربوط به حضور بی ام و سری 2 جدید با پلاک دیپلمات بود. پس از توقف واردات خودرو به کشورمان در سه سال پیش، خودروهای جدید تنها با پلاک دیپلمات به ایران وارد می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد