موضوعات داغ

بالاخره فروش قطعی لاماری ایما روز سه شنبه انجام می شود؛ کراس اوور جذاب 989 میلیون تومانی!

عکس مطلب اول

بالاخره پس از تبلیغات گسترده توسط آرین پارس موتور، روز سه شنبه یعنی نخستین روز نمایشگاه خودرو تهران، فروش قطعی خودروی لاماری ایما انجام خواهد شد. همچنین پیش فروش لاماری ایما با قیمت غیرقطعی به صورت علی الحساب نیز انجام می شود.

لاماری ایما در اواخر سال گذشته توسط آرین پارس موتور به بازار عرضه شد و چهره متفاوت آن توانست نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند و با توجه به میزان سوالات مخاطبین، یکی از پرمخاطب ترین خودروهای جدید بازار ایران لقب گرفته است. البته فروش این خودرو قرار بود تا زودتر از این موعد انجام شود اما متاسفانه تصمیم یک شبه وزارت صمت در خصوص فروش تمامی خودروهای تولید داخل از سامانه ای متمرکز باعث شد تا فروش لاماری ایما نیز با تاخیر انجام شود.

قیمت لاماری ایما

قیمت لاماری ایما پیش از این توسط شرکت سازنده 989 میلیون تومان اعلام شده بود که این قیمت با احتساب تمامی هزینه های جانبی از جمله مالیات و شماره گذاری اعلام شده است. قیمت این کراس اوور باعث شده تا رقابت را برای رقبای سرسخت هم وطنی خود از جمله FMC T5 و یا دیگنیتی سخت و جذاب کند و باید ببینیم روز سه شنبه چه تعداد خودروی لاماری ایما و با چه میزان استقبالی بفروش خواهد رسید.

بخشنامه فروش لاماری ایما

بخشنامه فروش لاماری ایما

بخشنامه فروش لاماری ایما

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/2/25
خو معلومه دلالا استقبال میکنن میخرن میارن میریزن تو بازار ۱۴۰۰
1401/2/25
یه راه جالب برای شناسایی اشخاص و حذف آنها از لیست یارانه بگیران
1401/2/26
خوب حذف بشن دلال جماعت رو چه به یارانه بزار برسه دست یکی که مستحق واقعیه
1401/2/25
درگیر اون یه میلیونم که چرا ۹۸۹ نشده ۹۹۰؛ بچه ها خیلی دقیقا!!!!
1401/2/26
نه تنها خودرو ایرانی که تکنولوژی آن مربوط به ۳۰ سال پیش است بلکه خودروهای چینی که تکنولوژی ۵ سال پیش را یدک میکشند در بازار جهانی جایی ندارند و خریدار ندارند بزودی تسلا بازار خودرو جهان را تسخیر میکند