موضوعات داغ

ظاهر خارجی هوندا CR-V مدل ۲۰۲۳ به طور کامل در چین لو رفت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در ماه فوریه، با انتشار تصاویر ثبت اختراع هوندا CR-V مدل ۲۰۲۳ شاهد رونمایی غیررسمی از این شاسی بلند جدید بودیم. این تصاویر با آنچه که در عکس‌های لورفته از این خودرو در سال گذشته دیده بودیم مطابقت داشتند. حالا باز هم پیش از رونمایی رسمی از مدل نسل ششم CR-V شاهد لو رفتن تصاویری از آن هستیم.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین این مدل جدید را همگام‌سازی کرده ‌است. تصاویر این خودرو به عنوان بخشی از این فرآیند در سایت این وزارتخانه منتشر شده‌اند، بنابراین کاملاً‌ معتبر هستند. این عکس‌ها نسخه‌ای که در چین فروخته خواهد شد را به تصویر می‌کشند، اما مدل جهانی نیز تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت. اگرچه این طراحی خیلی جذاب نیست، اما مدرن‌تر از نسل پنجم این مدل که از سال ۲۰۱۶ تاکنون در بازار فروخته‌ می‌شود به نظر می‌رسد.

علاوه بر این تصاویر، مشخصات فنی این مدل نیز منتشر شده است. CR-V مدل ۲۰۲۳ ساخت سرمایه‌گذاری مشترک دانگ‌فنگ هوندا ۴.۷ متر طول، ۱.۸ متر عرض و ۱.۷ متر ارتفاع دارد. دو خودرویی که در تصاویر می‌بینید با یکدیگر فرق دارند. مدل دارای سیستم تمام چرخ محرک یک مدل پنج صندلی است، در حالی که مدل دیفرانسیل جلو گنجایش ۷ نفر را دارد.

وزن هر دو در حدود ۱۶۸۵ کیلوگرم و فاصله بین دو محور آن‌ها ۲.۷ متر است. این مدل از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۹۰ اسب بخار بهره می‌برد که قدرت را از طریق یک جعبه‌دنده متغیر پیوسته به چرخ‌ها منتقل می‌کند. سرعت نهایی این مدل ۱۸۸ کیلومتر بر ساعت است. CR-V دارای سیستم تمام چرخ محرک از چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و مدل دیفرانسیل جلو از چرخ‌های ۱۸ اینچی بهره می‌برد.

رونمایی رسمی این مدل طی چند ماه آینده انجام خواهد شد، اما دیگر چیزی برای رونمایی باقی نمانده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد