موضوعات داغ

عینک آفتابی میباخ معرفی شد، لوکس و مجلل به سبک برند آلمانی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند میباخ به عنوان زیرشاخه لوکس مرسدس بنز شناخته می‌شود که اخیرا به حوزه تولید اکسسوری نیز وارد شده است. اکنون علاقمندان به برند میباخ می‌توانند این نام تجاری را بپوشند، چرا که این برند اخیرا از عینک‌های آفتابی گران قیمت خود با نام The Creator (خالق) رونمایی کرده است.

این عینک توسط گوردن واگنر، مدیر ارشد طراحی در گروه مرسدس بنز و تیمش طراحی شده است. گوشه‌های گرد این عینک تداعی کننده لوگو میباخ هستند. همچنین عناصر طراحی مشترکی بین این عینک و جلوپنجره خودروهای میباخ مشاهده می‌شود. هر عینک آفتابی میباخ برای تولید به 200 مرحله مجزا نیاز دارد.

واگنر در مورد عینک آفتابی میباخ گفت: تجمل همیشه روح میباخ بوده است و ما دائما در حال تکامل این مشخصه هستیم. اکنون به دنبال خلق تجمل به شیوه‌هایی فراتر از صنعت خودرو هستیم که نشانی از نوآورانه بودن برند ما است.

عینک آفتابی Creator در ده طرح رنگی موجود است. آنها در قالب‌های فلزی، تیتانیوم رنگی با آبکاری طلای 22 عیار، رزگلد یا پلاتین عرضه می‌شوند. این عینک یکی از لوازم جانبی قابل سفارش برای مرسدس کلاس S میباخ است و امکان دارد در سایر محصولات این برند نیز به کار گرفته شود. هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد