موضوعات داغ

فیلم خط تولید بی ام و M3 نسخه تورینگ را تماشا کنید + فیلم

عکس مطلب اول

بی ام و M3 تورینگ در ژوئن 2022 عرضه می‌شود و خط تولید این شرکت در تلاش است تا میزان تقاضای مشتریان برای این واگن پرقدرت را برآورده کند. این مدل قدرت بی ام و M3 را با کاربردی بودن یک واگن ترکیب کرده که نتیجه آن یک خودروی خانوادگی برتر است. حالا بی ام و ویدیویی از خط تولید خودش منتشر کرده است که نحوه ساخت واگن بی ام و M3 را به تصویر می‌کشد.

بی ام و M3 G80 در سال 2020 عرضه شد و دوران جدیدی را برای سدان اسپورت بی ام و آغاز کرد. G80 تغییرات زیادی از جمله سیستم تمام چرخ محرک آپشنال، مبدل گشتاور خودکار و ظاهر بحث‌برانگیز را برای M3 به ارمغان آورد. تنها تغییری که همه از آن راضی بودند اضافه شدن بی ام و M3 G81 تورینگ به خط تولید این مدل بود.

M3 G81 تورینگ قدرت فوق‌العاده بی ام و M3 G80 را با کاربردی بودن واگن سری 3 ترکیب کرد. این واگن سریع پیشنهادی عالی برای مشتریانی است که به دنبال یک شاسی بلند پرقدرت هستند، اما از ارتفاع شاسی بلند خوششان نمی‌آید.

بخش M بی ام و تمام تلاش خود را می‌کند تا M3 G81 تورینگ یک محصول M واقعی باشد. بدنه توسط گروهی از ربات‌های دقیق ساخته می‌شود که تمام جوشکاری‌های لازم برای ساخت یک بدنه پایدار و محکم را انجام می‌دهند. ربات‌های کنترل کیفیت جوشکاری‌ها در تمام نقاط بدنه را با دقت بررسی می‌کنند.

سپس بدنه به قسمت رنگ‌آمیزی منتقل می‌شود، که شامل گروهی از هنرمندان باتجربه و ربات‌های نقاش است که خودرو را طی چندین مرحله با همکاری یکدیگر رنگ می‌کنند. در این ویدیو، M3 تورینگ‌ها با رنگ‌های خاص از جمله بنفش و سبز لیمویی رنگ‌آمیزی می‌شوند. محصول نهایی واگنی است که قطعاً لیاقت نشان بی ام و M3 را دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد