موضوعات داغ

وعده جدید به متقاضیان رزرو قرعه کشی خودرو: در مراحل بعدی خودرو می‌گیرید!

عکس مطلب اول

طی چند روز گذشته شاهد حاشیه‌های زیادی پیرامون سامانه تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی بودیم. برخی از افراد که در ابتدا به عنوان برنده معرفی شده بودند، پس از مدتی به لیست ذخیره یا رزرو منتقل شدند که این اقدام واکنش و انتقاد آن‌ها را به همراه داشت. حال رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در واکنش به این اتفاقات، وعده داده است تا در دورهای بعدی به افراد لیست رزرو خودرو تعلق گیرد. وی همچنین مشکل پیش آمده را ناشی از عدم تفکیک منتخبان ذخیره و منتخبان اصلی عنوان کرد.

صدیف بیک‌زاده در ادامه گفت: 12 هزار نفر به عنوان افراد لیست ذخیره در قرعه کشی خودرو انتخاب شدند اما این موضوع به صورت شفاف در سامانه ذکر نشد. بنابراین فرد برنده نمی‌دانست که در لیست اصلی قرار دارد یا لیست ذخیره. عدم اطلاع رسانی درست خودروسازان نیز این مساله را دامن زد و در نتیجه نگرانی‌های متقاضیان دو چندان شد. حال طبق هماهنگی‌های انجام شده و در قالب یک ساز و کار مشخص، خودروهایی به منتخبان لیست رزرو در قالب طرح های فروش فوری، فروش فوق‌العاده و پیش فروش تخصیص خواهد یافت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/3/19
واستن تا بگیرن... خودروسازان ما ادم نمیشن تا وارداتو ازاد نکنن
1401/3/19
چرا با اعصاب مردم بازی می کنید ؟! من بعد از 36 سال کامندی و بازنشستگی اولین بار بود در قرعه‌کشی خودرو برنده می شدم که آن هم فدای بی‌تدبیری شما شد ! از قدیم گفتن انصاف نصف دین است پس در نصف دینتان شک کنید
1401/3/23
اگه رزروا دوره بعدی برنده هستن. یعنی قرع کشی مرحل بعدی مابقی نباید ثبت نام کنن چون برنده ها دیگه مشخصه