موضوعات داغ

نگاهی به ویژگی‌های ون اینرودز

عکس مطلب اول

ون اینرودز محصول جدید گروه بهمن برای بازار ایران است که به تازگی شرایط فروش آن در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این ون یکی از معدود ون‌های کار و تجاری ایران است که با قیمت رقابتی به بازار عرضه شده است. به بهانه آغاز شرایط فروش ون اینرودز، نگاهی به ویژگی‌های این ون خواهیم داشت.

ون اینرودز، محصولی اقتصادی و کاربردی

افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته و نبود گزینه‌های مطرح در بازار خودروهای تجاری، سبب شده است تا بسیاری از کسب و کارها برای تهیه خودرو به مشکل برخورد کنند. گروه بهمن با ارائه ون اینرودز، تصمیم گرفت تا این مشکل را برای کسب و کارها برطرف کند. در حال حاضر حدود 20 درصد از سهم بازار خودروهای تجاری سبک در اختیار گروه بهمن قرار دارد که این میزان با عرضه ون اینرودز افزایش خواهد یافت.

ون اینرودز یک خودرو تجاری است که برای حمل بار در مسیرهای درون‌شهری بهینه شده است. این ون به اتاق ایزوله و مسقف مجهز است که قابلیت نگهداری از بارها را دارد و از آن‌ها در مقابل مواردی همچون گرد و خاک، رطوبت و نور شدید خورشید محافظت می‌شود. این ویژگی در وانت بارهای مرسوم بازار ایران وجود ندارد، مگر آن‌که مالک با هزینه شخصی یک اتاق را برای وانت خود سفارش دهد.

ویژگی‌های کاربردی ون اینرودز برای مصرف‌کنندگان

مهم‌ترین ویژگی ون اینرودز به گارانتی این خودرو مربوط می‌شود. گروه بهمن ون اینرودز را با گارانتی دو ساله یا 50 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) به مشتریان عرضه می‌کند. شبکه نمایندگی‌های گروه بهمن در تمامی استان‌های کشور نیز آماده ارائه خدمت به مالکان ون اینرودز هستند و نگرانی از بابت خدمات پس از فروش این خودرو وجود ندارد.

مزایا ون اینرودز

• بدنه ون اینرودز به تیرک‌های تقویتی مجهز است و استحکام مناسبی دارد. از این رو واژگونی خودرو مشکلی را برای آن پیش نخواهد آورد. همچنین شاسی این خودرو با بدنه یکپارچه است.

• پیشرانه ون اینرودز به سامانه زنجیرتایم مجهز است و بنابراین نیازی به تعویض تسمه تایم در فاصله‌های کوتاه نخواهید داشت. ون اینرودز پس از طی کردن 400 هزار کیلومتر نیاز به تعویض زنجیر تایم خواهد داشت.

• ون اینرودز موفق به اخذ تاییدیه استانداردهای 85 گانه شده است و به همین دلیل احتمال توقف تولید این خودرو منتفی است و مشتریان با اطمینان خاطر می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

• پیشرانه ون اینرودز از استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 پشتیبانی می‌کند و امکان ارتقا آن به استاندارد یورو 6 نیز وجود دارد.

ون اینرودز

• در طراحی کابین و صندلی‌های این خودرو، الزامات لازم برای راحتی راننده در نظر گرفته شده است.

• امکانات ایجاد شده در کابین حمل بار نظیر کف آلومینیومی، کاور دیواره های جانبی، فضای مکعبی و تعبیه 2 در جانبی و یک درب عقب موجب شده است تا سهولت فوق‌العاده‌ای برای بارگیری و جابجایی کالا در اختیار راننده قرار داشته باشد.

• یکی از مهمترین مزایای این خودرو، امکان تردد این خودرو در اتوبان بدون هیچ کونه محدودیتی است.

• به دلیل استاندارد عدم آلایندگی یورو 5، مصرف سوخت این ون اندک است و نسبت به دیگر وانت بارهای هم‌رده خودرویی اقتصادی محسوب می‌شود.

• در صورتی که سازمان‌ها به خرید این خودرو تمایل داشته باشند، امکان فروش خودروهای بیشتر با قیمت مناسب به آن‌ها وجود دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/3/24
این بیشتر رپرتاژ بود ها!