موضوعات داغ

فورد C-Max ، مزدا 3 و شورولت ولت، بهترین خودروهای کارکرده برای نوجوانان در آمریکا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هنگام خرید خودرو برای یک نوجوان، به دلیل کم‌تجربگی آن‌ها در رانندگی باید توجه زیادی به مسئله ایمنی داشت. مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه و سازمان گزارش مصرف‌کنندگان درباره این موضوع با یکدیگر اتفاق نظر دارند، در نتیجه لیستی از خودروهای مناسب برای رانندگان نوجوان را تهیه کرده‌اند. علاوه بر قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن، ایمنی یکی از عوامل مهم در انتخاب این خودروها است.

این دو سازمان لیست خود را به سه گروه تقسیم می‌کنند: بهترین خودروهای کارکرده، خودروهای کارکرده خوب، و خودروهای جدید. قیمت‌ها نقش مهمی در این رده‌بندی دارند.

فورد C-Max هیبریدی (2014-2015) با قیمت بیش از 8400 دلار صدرنشین لیست بهترین خودروهای کوچک کارکرده برای نوجوانان است. مزدا 3 (2014 یا جدیدتر، سدان یا هاچ‌بک) با قیمت اولیه ۸۷۰۰ دلار در رده دوم و شورلت ولت (2014) با قیمت 10500 دلار در رده سوم قرار دارند.

سوبارو لگاسی (۲۰۱۳ یا جدیدتر، ساخته شده پس از آگوست ۲۰۱۲) در صدر فهرست بهترین خودروهای اندازه متوسط برای نوجوانان قرار دارد، در حالی که تویوتا آوالون (2015 یا جدیدتر) صدرنشین لیست خودروهای بزرگ است. اگه به دنبال خرید یک شاسی بلند کوچک هستید مزدا CX-5 (۲۰۱۴ یا جدیدتر، ساخته شده پس از اکتبر ۲۰۱۳) بهترین گزینه است، و در بخش کراس‌اوورهای اندازه متوسط فورد اج (2015 و 2020، تولیدشده پس از مه ۲۰۱۵) توصیه می‌شود. اگر نوجوان شما بخواهد یک مینی ون داشته باشد، تویوتا سیه‌نا (۲۰۱۵-۲۰۱۸) بهترین انتخاب برای اوست.

در بخش خودروهای کارکرده خوب برای نوجوانان، این‌ها گزینه‌های برتر با بدنه‌های مختلف هستند: مزدا 3 (2011-2013، ساخته شده پس از دسامبر 2010)، تویوتا پریوس V (2012-2014)، فورد تائوروس (2011) و نیسان روگ (2020-2014).

در بخش خودروهای جدید، تمام مدل‌های توصیه‌شده جایزه ایمنی برتر یا جایزه ایمنی برتر پلاس مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه را دریافت کرده‌اند و همگی به ترمز اضطراری خودکار مجهز هستند. این خودروها همچنین نمرات میانگین یا بهتر را در زمینه قابلیت اطمینان، آزمون‌های مدیریت شرایط اضطراری، و مسافت ترمز کمتر از 42 متر با سرعت 96 کیلومتر در ساعت روی سطح خشک دریافت کردند. همچنین سازمان گزارش مصرف‌کنندگان به دلیل سهولت استفاده از کنترل‌ها به آن‌ها نمره خوب یا بهتر داده است.

بهترین خودروهای جدید برای نوجوانان مزدا 3، سوبارو لگاسی، شورولت تریل‌بلیزر، هیوندای سانتافه (ساخته شده پس از جولای 2021) و هوندا اودیسه هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد