موضوعات داغ

قیمت نسل جدید بی ام و M4 GT4 اعلام شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بی ام و امروز قیمت خودروی مسابقه‌ای M4 GT4 را اعلام کرد که تولیدش از اکتبر آغاز می‌شود تا برای فصل مسابقات 2023 در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این مدل با قیمت 196257 دلار به فروش خواهد رسید.

فرانک فن میل مدیرعامل بی ام و M در این باره گفت:

ما چالش تولید جانشین نسل اول مدل بسیار موفق بی ام و M4 GT4 را پذیرفتیم. ما با کمک بازخورد مشتریان، تیم توسعه باتجربه خودمان و نسل ششم بی ام و M4 به عنوان مدل پایه، یک بی ام و M4 GT4 سریع‌تر، قابل اعتمادتر و جذاب‌تر ساخته‌ایم.

این مدل مسابقه‌ای فناوری‌های جدیدی از M4 را با قطعاتی از برادر بزرگترش M4 GT3 ترکیب کرده است. بی ام و می‌گوید که تمرکز مهندسانش در زمان تولید این مدل روی کارایی، قابلیت اطمینان، قابلیت نگهداری و کاهش هزینه‌ها بوده است تا M4 GT4 به یک خودروی مسابقه‌ای جذاب برای مشتریان تبدیل شود.

موتور 3 لیتری توئین توربو شش سیلندر خطی این خودرو توان 543 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در کنار یک جعبه‌دنده هفت سرعته خودکار ZF با نرم‌افزار مسابقه‌ای کار می‌کند. این مدل همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود درکسلر با سیستم خنک‌کننده کمکی با دمای کنترل‌شده و میل‌لنگ مسابقه‌ای بهره می‌برد.

بی ام و M4 GT4

این مدل به کنترل کشش 10 مرحله‌ای، صندلی ایمن و دارای تهویه ریکارو، قطعات سبک در کابین، سقف سبک GT3، بال عقب قابل تنظیم GT3، میله‌های موج‌گیر پنج‌سطحی قابل تنظیم در جلو و عقب، کمک‌فنرهای دوطرفه قابل تنظیم KW، کمبر جلوی قابل تنظیم، خنک‌کننده هوایی ترمز با جریان دوگانه، سیستم تهویه و شیشه جلوی دارای گرمکن نیز مجهز است.

بی ام و فروش این مدل جذاب که اولین بار با ظاهر مسابقه‌ای خودش قبل از حضور در مسابقه بین‌المللی ویرجینیا در هفته مسابقات SRO به نمایش درآمد را آغاز کرده است. این خودرو قبلاً با پوشش استتاری در پیست نوربورگ‌رینگ آلمان مشاهده شده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد