موضوعات داغ

سمند دیگر تولید نمی شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه خارج‌شدن خودرو سمند از خط تولید طبق دستور سازمان ملی استاندارد ایران این شرکت در راستای تکمیل تعهدات خریداران خودرو سمند و مشتریان خود جلسه‌ای را با سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص تکمیل تعهدات خود خواهد داشت.

به گفته برخی از افراد مطلع و خریداران خودرو سمند و تیبا، بعد از اعلامیه سازمان ملی استاندارد در خصوص عدم شماره‌گذاری این خودروها، با مشکل مواجه شده‌اند و باوجوداینکه تکمیل ثبت‌نام و پرداخت کامل وجه خرید خودرو به شرکت، فاکتور خودروها صادر شده‌اند اما پلاک نمی‌‌شوند.

در اوایل خردادماه امسال سازمان ملی استاندارد در بیانیه‌ای با اعلام اینکه خودروهای سمند، تیبا یک و تیبا دو به دلیل وجود مشکلات پرتکرار ایمنی و عملکردی، از طرف دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران تمدید اعتبار نمی‌شوند.

ماشین سمند

با صدور این اطلاعیه و انتشار خبر توسط سازمان ملی استاندارد، خریدارانی که پیش‌ازاین در طرح‌های فروش خودرو برای خرید این خودروها اقدام کرده بودند، در فرایند دریافت شماره و شماره‌گذاری برای این مدل‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد دچار مشکل شدند و خودروهای خریداری شده پلاک نمی‌شود.

دراین‌خصوص شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در پاسخ به خبرگزاری فارس اعلام کرده است که نظر به انتشار اعلامیه سازمان ملی استاندارد در مورد خارج‌کردن خودروی سمند از خط تولید و توقف شماره‌گذاری این خودرو، این شرکت در راستای تکمیل تعهدات فروش سمند به خریداران و مجموعه‌هایی مانند تاکسیرانی، طی جلسه‌هایی با سازمان ملی استاندارد در خصوص به رایزنی پرداخت است.

نمای عقب سمند

این شرکت اعلام کرد تعداد فروش خودرو سمند در مقیاس محدود بوده و تمامی خودروهای تولیدی و آماده تحویل به خریداران است. عمده خودروهای فروخته شده جهت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری است.

این مجموعه در حال پیگیری است که هرچه سریع‌تر خودروهای تولیدی را تحویل مشتریان دهد.

پس از انجام تحویل کامل خودروهای خریداری شده این خودرو سمند از خط تولید خارج و دیگر تولید نخواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/12
بازم سلام به گرونی خودرو
1401/4/12
تفاوت سمند با پارس عادی چیه؟
موتور که یکیه

تفاوت سمند با سورن چیه
اتاق که یکیه


جریان چیه؟
1401/4/13
الان دقیقا سورن ویا سورن + چه فرقی با این حلبی دارند که آنها استاندارد و امن محسوب میشوند ؟؟؟
1401/4/14
یعنی الان سمند خوب نیست و ساینا خوبه؟!