موضوعات داغ

جک T8 دیزلی 4x4 با نام ایو کراس 4

عکس مطلب اول

خودروی جک فریسون T8 دیزل 4x4 بالاخره تحت برند ایتالیایی EVO و با نام Evo Cross 4 وارد بازار اروپا شد. البته ظاهر ماشین دستخوش تغییراتی شده و حالت جوان‌پسندتری پیدا کرده است. کراس 4 در بازار ایتالیا با قیمت 29.9 هزار یورو به فروش می‌رسد.

در نمای جلو، جلوپنجره کرومی بزرگ جای خود را به یک جلوپنجره اسپرت تر مشکی‌رنگ با الگوی کندوی عسل داده و نام EVO در وسط آن به چشم می‌خورد. نمای عقب ولی تغییر خاصی پیدا نکرده و تنها لوگوی EVO به آن اضافه شده است.

نمای عقب اوو کراس 4

درون کابین با همان متریال و طراحی مشابه با فریسون T8 ساخته شده، ولی صندلی‌ها با چرم مصنوعی روکش شده‌اند. سیستم اطلاعات سرگرمی شامل یک نمایشگر لمسی 9 اینچی می‌شود و از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

پیکاپ ایو کراس 4 به پیشرانه دیزلی 2 لیتری مجهز است و 136 اسب بخار قدرت و (احتمالا) 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس از نوع 6 سرعته دستی بوده و به سیستم رانندگی چهارچرخ متصل است. این خودرو مصرف سوخت بهینه‌ای دارد.

بخشی از کابین اوو کراس فور

خودروی کراس 4 ایو از فرمان هیدرولیک بهره می‌گیرد. این ماشین در قسمت جلو از سیستم تعلیق مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ، و در قسمت عقب از تعلیق غیرمستقل فنری تخت استفاده می‌کند. زاویه تهاجم 31 درجه و زاویه فرار 24 درجه از مشخصات آفرود ماشین به حساب می‌آیند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد