موضوعات داغ

پیکاپ جدید کارون در نمایشگاه خودرو شیراز، جزو ارزان ترین پیکاپ های بازار ایران

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید، نمایشگاه خودرو شیراز از امروز سه شنبه 21 تیرماه کار خود را آغاز کرد. در خلال این نمایشگاه و در غرفه سایپا، یک خودروی کاملاً جدید خودنمایی کرد. خودروی پیکاپ کارون که در معرض دید عموم قرار گرفته، تقریباً جزو ارزان ترین پیکاپ های بازار ایران خواهد بود که بزودی توسط زامیاد به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی پیکاپ کارون

بر روی پیکاپ کارون موتور M24 با سیستم سوخت رسانی MPFI نصب شده است. این پیشرانه، همان موتور 4 سیلندر خطی 2.4 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند حداکثر 94 اسب بخار در 4500 دور و 187 نیوتن متر در 2500 دور را تولید کند.

پیکاپ کارون

این پیشرانه یورو 5 است و مصرف سوخت ترکیبی آن 11 لیتر در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی است. گیربکس نصب شده روی این پیکاپ 5 سرعته دستی است و نوع کلاچ نصب شده روی آن تک صفحه ای خشک است. ترمز های جلو دیسکی و عقب کاسه ای هستند.

طول پیکاپ کارون 5200 میلیمتر، عرض 1750 میلیمتر و ارتفاع 1760 میلیمتر است و فاصله بین دو محور آن 3030 میلیمتر است. همچنین فاصله کف خودرو تا زمین، 210 میلیمتر است. وزن ناخالص پیکاپ کارون 3510 کیلوگرم است. تعلیق های نصب شده روی جلو جناغی دوبل است و تعلیق های عقب، فنر تخت با اکسل سالید است.

پیکاپ زامیاد کارون

تجهیزان پیکاپ کارون

روی پیکاپ کارون، تجهیزاتی مثل تنظیم برقی آینه های جانبی، فرمان هیدرولیک، تنظیم برقی ارتفاع چراغ جلو، سیستم صوتی با قابلیت بلوتوث، گارد اتاق بار و خروجی برق 10 آمپری نصب شده است.

قیمت و زمان عرضه

هنوز این خودرو به صورت رسمی توسط زامیاد معرفی و رونمایی نشده و قیمت آن نیز مشخص نیست. اما با توجه به تجهیزات نصب شده روی آن، به نظر می رسد که قیمت آن نسبت به رقبا بسیار پایین تر باشد و بعد از خودروی کارا، احتمالاً پیکاپ کارون از ارزان قیمت ترین خودروهای پیکاپ بازار ایران خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/21
پادرا پلاس چهار با موتور گیربکس و شاسی و همه چی نیسان وانت
1401/4/22
عکس از تریم داخلی؟؟
تک دیفرانسیل یا جفت؟؟
1401/4/22
این ماشین عالیه، فقط اگه درب عقب (حمل بار) رو یکم بروز کنن، دستگیره های انبری خیلی قدیمیه
1401/4/27
بگو موتور گیربکس نیسان شاسی نیسان، اتاق هم فوتون، تبدیل زدین رو شاسی که بهم بخوره اتاق وشاسی خخخخخ