موضوعات داغ

هجوم 6 میلیون نفری متقاضیان خرید خودرو به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیرو اعلام سخنگوی وزارت صمت قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو در دور دوم در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید شرکت‌های خودروساز ثبت‌نام نمودند.

ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، از ساعت 17 روز شنبه (25 تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعاتی پیش به اتمام رسید.

"امید قالیباف" سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که در دوره دوم مجموعاً 6 میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های مختلف فروش خودرو ثبت‌نام کردند و شاهد 50 ‌درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به‌دور قبل بودیم. در دور نخست مهلت ثبت‌نام یک هفته تعیین شده بود، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

در مرحله دوم حدود 76 هزار و 700 خودرو توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه شد.

نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مدت ثبت‌نام، به مدت حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این موضوع، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت‌نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن افراد است. این قرعه‌کشی تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار می‌گردد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/4/29
کلمه هجوم در تیتر خبر بی احترامی به مشتری و مخاطب است
1401/4/29
تا وقتی مردم ما برای خرید این فرغون ها صف ببندن کیفیت خودروهای داخلیم آشغال میمونه. بابا لامصبا ۲ ماه به خودتون سختی بدینو با یه وام ۱۰ تومنی گول نخورین مجبور میشن اینارو بیان التماس کنن که بخرین. همه جای دنیا بهترین خودروسازای جهان چه آلمانی چه ژاپنی التماس مشتری میکنن ولی تو ایران این آشغال سازا منتم میزارن سر مردم با این ماشیناشون. خودمون کردیم دیگه از ماست که بر ماست.