موضوعات داغ

فراهم شدن امکان خرید اقساطی آتش نشانان از مجموعه هایپرکار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی ایران روور با هدف برطرف کردن حلقه مفقوده میان تولیدکننده قطعات یدکی، اکسسوری، مصرفی و بدنه خودرو با مصرف‌کننده، اقدام به راه‌اندازی اولین هایپرمارکت لوازم خودرو در خاورمیانه به نام هایپرکار را نموده است. هدف مجموعه ایران روور از راه‌اندازی این مرکز، فروش محصولات باکیفیت به مشتریان با قیمت رقابتی و پایین‌تر از بازار است. در این راستا مجموعه هایپرکار طی تفاهم‌نامه‌هایی با نهادهای مختلف اداری اقدام به ارائه خدمات نموده است. امروز طی تفاهم‌نامه میان مجموعه هایپرکار و سازمان آتش‌نشانی منطقه 6 تهران جهت فراهم نمودن امکان خرید اقساطی برای آتش‌نشانان منعقد گردید.

باتوجه‌به آتش‌سوزی رخ‌داده در یکی از کارگاه‌های گروه صنعتی ایران روور و عملکرد شجاعانه و موفق آتش‌نشانان غیور در مهار آتش گروه صنعتی ایران روور اقدام به عقد قرارداد جهت ارائه خدمات ویژه کارکنان آتش‌نشانی منطقه ۳ و ۶ نموده است.

تفاهم‌نامه میان مجموعه هایپرکار و سازمان آتش‌نشانی منطقه 6 تهران

خدنگی مدیر آموزش منطقه ۶ در خصوص این تفاهم‌نامه با هایپرکار عنوان کرد که آتش‌نشانی منطقه ۶ جهت رفاه آتش‌نشانان و خانواده‌های این عزیزان اقدام به تأسیس تعاونی مصرف نموده است و همچنین جلساتی با مجموعه هایپرکار در خصوص همکاری دوجانبه به توافق رسیدند. بر اساس این تفاهم‌نامه 3 روز از هر ماه (حدوداً ۸ الی ۱۰ ماه) به خرید با تخفیف ویژه و زیر قیمت جهت پرسنل آتش‌نشان در مجموعه هایپرکار اختصاص خواهد داشت.

فضای هایپرکار به‌گونه‌ای آماده شده است که قطعه‌سازان می‌توانند بدون واسطه و البته با رعایت قوانین استانداردهای سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، کالای تولیدی خود قیمت‌گذاری و نسبت به عرضه محصول خود در هایپرکار اقدام کنند. همچنین مشتریان نیز می‌توانند با مراجعه به مجموعه بزرگ هایپرکار، قطعه یا قطعات و محصولات خودرویی موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر انتخاب و خریداری کنند.

نکته مثبت و جالب‌توجه فرایند خرید از ایران روور حضور یک راهنما در کنار مشتریان بوده و آن‌ها را راهنمایی می‌کند و اطلاعات لازم در خصوص قطعات یدکی مختلف، تفاوت برندها و مزایا و معایب آن‌ها آگاه می‌سازد و این موضوع باعث اطمینان خاطر مشتریان می‌شود.

مدیرعامل ایران روور با اشاره به شروع فعالیت گروه صنعتی ایران روور از سال ۱۳۳۹ گفت که در حال حاضر این مجموعه، تحت عنوان هلدینگ متشکل از پنج شرکت به‌عنوان زیرمجموعه و حدود ۴۰۰ نفر نیروی کار است. هایپرکار در مرحله شروع از حدود ۱۵۰ نفر پرسنل بهره می‌برد و برنامه افزایش نیرو به تعداد ۴۰۰ نفر در دستور کار قرار دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/5
آخه آتش نشان پولش کجا بود ماشین یه میلیاردی بخره؟