موضوعات داغ

نسل جدید یواز پاتریوت با نام پرادو روسی

عکس مطلب اول

یواز پاتریوت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین خودروهای کارخانه اولیانوفسک به حساب می‌آید، تا حدی که در سال گذشته قرار بود نسل جدید این خودرو جهت رقابت با ماشین‌های خارجی گران‌قیمت ساخته شود. پروژه ساخت پاتریوت جدید، Russian Prado یا همان پرادوی روسی نام گرفت، هرچند که فعلا به نتیجه‌ای نرسیده است.

با این وجود، طراحی به نام نیکیتا چویکو اخیرا از تصاویری رونمایی کرده که ظاهر احتمالی نسل جدید یواز پاتریوت 2023-2022 را نشان می‌دهند.

با توجه به تصاویر لورفته می‌توان گفت که خودروی شاسی‌بلند آینده از لحاظ ابعاد و ویژگی‌های کلی بدنه، شباهت بسیاری با پاتریوت فعلی دارد. ولی سپرها تغییر یافته‌اند، جلوپنجره کوچک‌تر شده و چراغ‌های جلو نیز حالت کشیده و باریک‌تری به خود گرفته‌اند.

پاتریوت فعلی (سمت راست) در برابر پاتریوت جدید (سمت چپ)

شیشه عقب و شیشه‌های جانبی تخت و صاف هستند و البته ظاهری شبیه به لندرور دیفندر را به پاتریوت جدید بخشیده‌اند. چراغ‌های عقب نیز از طراحی جدیدی بهره گرفته‌اند. همچنین ریل‌های قدرتمندی روی سقف شاسی‌بلند به چشم می‌خورند. این خودرو روی رینگ‌های آلیاژی بزرگ 19 یا 20 اینچی سوار بوده و جایگاه لاستیک زاپاس روی درب صندوق‌عقب حفظ شده است.

پرادو روسی

مشخصات فنی پرادو روسی به احتمال قوی از پرادو لندکروزر ژاپنی گرفته می‌شود. البته قرار بر این بود که شاسی‌بلند روسی یک سیستم تعلیق کاملا مستقل دریافت کند. به گزارش منابع رسمی، حداقل سه موتور متفاوت برای نسل جدید پاتریوت لحاظ شده است. دو موتور از نوع توربوشارژ بنزینی بوده و توان آن‌ها به 150 و 170 اسب بخار می‌رسد. موتور دیگر با حجم 2.2 لیتر از نوع توربودیزلی بوده و به سیستم انتقال قدرت Ford متصل است. پرادوی روسی همانند پاتریوت فعلی از سیستم رانندگی چهارچرخ (AWD) بهره می‌گیرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/12
آخه این یخچال بستنی کجاش شبیه پرادو هست که چنین لقبی بهش دادن
1401/5/17
سلام فعلا" مدل 1400 گیربکس دستی دارم . پیش بینی شما برای ورود پرادو روسی چه زمانی هست و آیا گیربکسش اتومات هست یا نه متشکرم