موضوعات داغ

برنامه‌ریزی ام جی برای رقابت با نیسان

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ام جی در حال تلاش برای تولید دو خودروی شاسی بلند برای رقابت با محصولات نیسان است. طبق گزارشات، شرکت خودروسازی ام جی در حال برنامه ریزی برای تولید و گسترش دو خودروی شاسی بلند است تا اولی در اندازه‌ای بزرگ با نیسان X-TRIAL و دیگری با جثه‌ای کوچک‌تر، با نیسان جوک به رقابت بپردازد.
سه مدل جدید در قالب خودروهای شاسی بلند از سوی ام جی تولید خواهد شد که یکی از آن‌ها خودروی مشخص شده GS در سایز متوسط خواهد بود و دوتای دیگر با جثه‌ای بزرگ‌تر از GS و دیگری با جثه‌ای کوچک‌تر از GS ساخته می‌شوند که با استناد بر شایعات، مدل‌های مفهومی آن‌ها سال آینده میلادی معرفی خواهند شد یا حداقل سال آینده جزییاتی از طرح و برنامه ریزی‌های صورت گرفته بر روی آن‌ها ارائه خواهد شد.
در این خصوص رئیس بازاریابی و فروش ام جی در لندن می‌گوید که کمپانی سازنده در حال تلاش برای توسعه دو شاسی بلند در سگمنت B و C است که یکی از آن‌ها به احتمال زیاد بر پایه پلتفرم GS توسعه پیدا خواهد کرد. هرچند ما در حال تلاش برای تولید طیف وسیع‌تری از خودروهای مختلف در پشت برند ام جی هستیم که تولید دو خودروی شاسی بلند جدید بخشی از برنامه ریزی کمپانی خواهد بود.
با این حال، شرکت خودروسازی ام جی تمرکز خود را بر روی تولید خودروهای شاسی بلند معطوف کرده است، درحالی که هنوز هیچگونه برندی در کلاس خودروهای اسپرت و یا کروکی ارائه نکرده و پیش تر با معرفی و عرضه GS، بازار خودروهای شاسی بلند را هدف قرار داد. هرچند مدیر بازاریابی و فروش ام جی وعده تولید خودروهای بیشتر از این برند را داده است.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/13
این عکس شاسی بلنده؟
1395/3/13
fekr konam axe yeki az tarh haye mg boode bashe
1395/3/14
درود امین جان.
بله این طرح کانسپت ام جی ایکون بوده که سعی شده بوده اصالت طراحی محصولات سابق ام جی و حفظ المان های اصلی در ان حفظ شود که ام جی در این امر بسیار موفق عمل کرد و در سال 2012 به عنوان طرح نخست نمایشگاه در برابر رقیبانی چون لامبورگینی پورشه و مرسدس اول شد و افتخار بزرگی بود برای شرکت ام جی.
در نگاه اول این محصول یاداور محصول موفق و پرطرفداری چون ام جی بی بوده که خود شرکت مادر هم در گزارشات رسانه ای توضیحات کامل را دادند. این طرح به عنوان یک پلت فرم اصلی برای ام جی بوده که محصولات اینده در کلاس های مختلف بر مبنای ان طراحی و تولید خواهند شد. مشخصات تصاویر رندر و طرح های کانسپت از سال 2017 اطلاع رسانی خواهند شد و این تصویر تنها نمونه کانسپت از مدل کامپکت اس یو وی ام جی است که محصولات جدید نام برده روی همین پلت فرم توسعه داده خواهند شد.

در لینک زیر هم می توانید تصاویر بیشتر و یک خبر دیگر در همین راستا مطالعه کنید.

http://www.khodrobank.ir/Reviews/2628/%D9%82%D9%88%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%85-%D8%AC%DB%8C
1395/3/13
اگه قيمتش مناسب باشه احتمالش هست ولي خب با اين كه كيفيت ام جي واقعا بالاست ولي رقابت با نيسان سخت تر از اين حرفاس به عنوان يك شخصي كه ام جي رو كاملا قبول دارم به عنوان يك برند اصيل و كار درست بريتانيايي ولي نيسان بيشتر شناخته شده است مگر اين كه با قيمت مناسب مانند ام جي ٦ به خصوص تو ايران كه قيمتش نسبت به قيمت جهانيش عاليه و تو ايران هم يكسال اقتصادي ترين خودرو شد با اين شرايط ميشه گفت شانسي براي شكست نيسان داره
1395/3/13
مثل این میمونه که هوآوی یا یه برند در پیت موبایل چینی دیگر بیاد در مورد برنامه‌ریزی برای مقابله با اپل صحبت کنه (الان یه سری دلال یا نوچه کارمند نمایندگی قلابی ام جی میان میگن اپل تو چین تولید میشه. بله و همین‌طور نایکی ولی نایک کجا و لی نینگ کجا.)
1395/3/14
دلال و نوچه مخصوص برندهای کره ای هست که بیشتر نزدیک به شخصیت خود شماست برادر.
اولا همین هواووی در اروپا و خود چین یکی از پرفروش ترین ها و رقبای گردن کلفت به حساب میاد .دوما چندتا سایت داخلی و خارجی بخوانید ببنید محصولات جدید هواووی سری میت ابر فبلت ها را فعلا ساخته و از هر نظر برتری دارند و در مقایسه با سامسونگ نوت و اپل 6اس پلاس رتبه اول و اورده شما ظاهرا تو همان محصولات سری اول گیر کردی .

واقعا جای تاسف هست.

متن خبر و بخوانید بد نیست... مدیر فروش و بازاریابی ام جی انگلستان در لندن خبر از تولید و رقابت سه تیپ از خودروهای شاسی بلند داده که سال 2017 تازه طرح و اطلاعات مربوط اعلام می شود. یعنی مهندسی و توسعه توسط خود ام جی.
برندی با بیش از نود سال سابقه برای شما تو جامعه ای که پراید و پیکان و پژو سروری می کنند و وضعیت فرهنگی جاده ای در حد افغانستان و پاکستان هست در پیت به حساب میاد در نقطه دیگری از دنیا براش ارزش قائل هستنددو معتبر. من واقعا شخصا دوست دارم ام جی به ایران صادر نشه نه تنها ام جی بلکه تمامی خودروهای معتبر و خوب چون ما نه چشم دیدن داریم، نه فرهنگ اجتماعی و رانندگی نه قوانین داریم نه جاده ها و بنزین درست و حسابی. مسئولان ایرانی خوب تر از هرکسی فهمیدند وضعیت جامعه و مردم چطور هست که یک ماشین و 20 سال تولید می کنند براشون اون هم با کیفیت پایینتر. چون فقط ادعا هستیم.
حسادت می کنیم پر از کمبود هستیم. جامعه ما اینه برادر و شما هم قطعا یکی از همین افراد.

1395/3/26
هاهاها گفتم نوچه پلنگ باز های مدیران ام جی، انگار با چوب زدم در لونه سوسک ها. هرچی نوچه و نتیجه پلنگ بازی جوجه نمایشگاهی های قدیم و مدیران جدید ریختن بیرون. اسپیدی گونزالس شما برو یه کوچولو اطلاعات در مورد تاریخچه ام جی روور، اتفاقی که برای رنج روور و مینی کوپر افتاد، ماهیت ام جی کنونی، کسب کن بعد بیا اینجا اطهار فضل کن. البته اول باید بری دو کلمه سواد انگلیسی یادبگیری که امیدوارم بگیری تا مجبور نباشی نوچه گی کنی.
1395/3/14
نمیدونم به افرادی که هنوز فرق رقابت با یک محصول خاص رو با رقابت با کمپانی نمیدانند چی بگم؟؟؟؟؟!!!
برادر من,هووای هم با ایجاد رقابت تو مدل های ارزان قیمت سامسونگ و سونی توانست سهم بزرگی از بازار رو بگیره,اگه ام جی بجای مدل ارزان قیمت جوک میخواست با نیسان GT-R رقابت کنه حرف شما درست بود ولی در حال حاضر این مقایسه از اساس باطل هست
قبل از کامنت گذاشتن کمی تفکر بد نیست
1395/3/14
جالب اینه هرکیم میخره گوشیش تا سه سال عمر میکنه بعدش شروع میکنه به خراب شدن.یه سامسونگ بخری تا بلای سرش نیاری هیچ مشکلی براش ایجاد نمیشه.هووای فقط بخاطر قیمتش فروش داره.سخت افزارش فوق العاده بی کیفیته
1395/3/14
به نظرم نیسان جوک دیگه جا افتاده و رقابت بهاش خیلی سخته بهتره ام جی سهم خودش از بازار رو بگیره با اینحال نیسان هم میدونه که رقابت بالاست حتما فیس لیفت و تفکراته جدیدی رو اعمال میکنه