موضوعات داغ

فروش خودروهای هایما S5 و S7 در بورس کالا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت ایران خودرو، فروش محصولات این شرکت در بورس کالا با عرضه محصولات هایما آغاز می‌شود.

طبق این اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو در جهت شفاف‌سازی فرایند فروش محصولات خود و همچنین کمک به حذف تدریجی عملیات قرعه‌کشی خرید خودرو، برای آغاز عرضه محصولات خودرو خود در بورس کالا اقدام نموده است و در اولین گام، قسمتی از تولیدات خود از خانواده محصولات کراس اوور هایما یعنی دو مدل هایما S5 و هایما S7 از این طریق عرضه خواهد کرد.

در راستای احرای این موضوع و برنامه‌ریزی انجام شده دو مدل خودرو از برند هایما در بورس کالا به فروش خواهند رسید.

این اقدام شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از دو شرکت بزرگ خودروسازی در کشور در جهت ایجاد شفافیت هرچه بیشتر در روند فروش محصولات خود و همچنین فراهم نمودن امکان خرید آسان برای مشتریان واقعی و کمک به حذف سودجویان و سوداگران از فرآیند فروش خودرو و در ادامه حذف قرعه‌کشی صورت خواهد پذیرفت.

با انجام بررسی‌ها‌ و مطالعات کارشناسانه در مسیر تحقق این امر، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس کالا مناسب‌ترین روش برای فروش خودرو شناخته می‌شود و با این روش ضمن حذف دلالان، مشتری واقعی و نهایی خودرو علاوه بر دسترسی سریع و آسان‌تر برای خرید خودرو، از خرید با قیمت‌های غیرواقعی و تورمی در بازار بی‌نیاز خواهد شد.

به گزارش خودروبانک در حال حاضر هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این موضوع منتشر نشده است و اطلاعات تکمیلی به محض انتشار از سوی شرکت ایران خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/18
با سلام لطفا" زمان اعلام فروش خودروی هایماS7,S5رو پس از اعلام توسط شرکت ایرانخودرو اطلاع رسانی کنید.